Wat we allemaal al wisten (Wegmisbruikers / Spee)

Is toch héél vreemd dat zo iemand zo veel invloed en ruimte krijgt. Hij zou het beleid moeten vólgen en niet maken..... Maar elke politicus geilt nu eenmaal op geld......en dat brengt Spee met scheppen tegelijk binnen.
Dat 'ie zo veel geld binnen brengt is denk ik ook precies de reden waarom 'ie zo veel ruimte krijgt.... |(
 
Koos Spee heeft, voor zover ik weet, een auto met chauffeur. Die zorgt er wel voor dat hij zich netjes aan de snelheid houdt B|
Klopt, ik was laatst toevallig bij Mercedes toen hij, samen met zijn chauffeur, net zijn nieuwe wagen ophaalde.
 
Dat 'ie zo veel geld binnen brengt is denk ik ook precies de reden waarom 'ie zo veel ruimte krijgt.... |(
centenpikkers zijn het, stuk voor stuk. Het vertrouwen in de politiek ben ik al jaren kwijt.
Geen daden maar woorden (tijdens de verkiezingen)
 
Ik vrees dat al zou Koos Spee wegvallen (om wat voor reden dan ook) de regering gewoon een nieuwe Spee naar voren schuift. Het is al jaren zo dat de regering de media gebruikt om de bevolking te bespelen. Postbus 51 is het beste voorbeeld, maar ook op minder subtiele manier gebeurt het.

Dat was vroeger niet anders. Toen zei de Burgervader tegen de Dominee:
"Hou jij ze dom, dan hou ik ze arm"
 
Terug
Bovenaan Onderaan