Weekend Duitsland -> motorrijden + gezelligheid

Rijkers-Honda

Die hard MF'er
3 mei 2010
549
4
Goede avond,,,,

Binnenkort gaan we met wat vrienden richting Duitsland met de motor.
We hebben al een aantal plekken gehad. (monschau,moezel,bitburg enz enz.)

Maar over het algemeen is het in de avond redelijk rustig op de meeste plekken.

WIE O WIE weet de beste plek om goed te rijden en een goed/gezellig hotel/locatie/stadje/dorpje rond de eifel/moezel/sauerland.... :} :}
 
Hotel De Lange Man Monschau Eifel.. deze heb ik geboekt voor volg week...
uiteraard rustig gelegen wat voor mij een must is..hotel heeft wel alle voorzieningen om de avond gezellig door te komen..
 
Ik ben al drie maal naar motorherberg VonDelft in Reil aan de moezel geweest.
Heerlijke bedden, goede douches, en heerlijk eten, ga snel weer.
 
Gezelligheid doe je toch samen ?
Ik bedoel hiermee, ben net terug uit oostenrijk/ italie en zat in een pension die er van buiten nietecht gezellig uitzag maar aan de bar hadden we met zijn allen een hoop lol.

Succes
Fons
 
Goede avond,,,,

Binnenkort gaan we met wat vrienden richting Duitsland met de motor.
We hebben al een aantal plekken gehad. (monschau,moezel,bitburg enz enz.)

Maar over het algemeen is het in de avond redelijk rustig op de meeste plekken.

WIE O WIE weet de beste plek om goed te rijden en een goed/gezellig hotel/locatie/stadje/dorpje rond de eifel/moezel/sauerland.... :} :}
Niet verder vertellen, maar een geheimtip is hotel gute qeulle in beilstein. Ligt vlak naast Cochem maar is iets rustiger en daar kan je prima overnachten. Prijs valt mee, en de motor kan in de parking.
 
Hotel Sonnenblick in Lutz (bij Treis-Karden, Cochem in de buurt, Moezel gebied). Daar hebben wij de afgelopen week totaal 6 nachten gezeten, super!

Hotel Eifelstern in Bitburg, naast Koblenz de enige plek waar in de Eifel iets te doen is.

Ik kan iets gemist hebben, maar Bittburg vond ik echt een stadje van niets.. Daar was niets te beleven, dan alleen wat te eten op een terrasje..
 
Laatst bewerkt:
Hotel Sonnenblick in Lutz (bij Treis-Karden, Cochem in de buurt, Moezel gebied). Daar hebben wij de afgelopen week totaal 6 nachten gezeten, super!Ik kan iets gemist hebben, maar Bittburg vond ik echt een stadje van niets.. Daar was niets te beleven, dan alleen wat te eten op een terrasje..

Dat heb je goed gezien dat je wat hebt gemist.
Eifelstern ligt buiten Bitburg op de oude luchtmachtbasis. Als de bevolking van de Eifel ergens wil uitgaan doen ze dat in Koblenz of Eifelsterrn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan