Weer welkom als toerist in Duitsland

N

NavigatorNL

Guest
Onder andere in NRW en ben je als toerist vanaf de 18e mei weer gewoon welkom. In sommige hotels wordt het nog ontbijt op de kamer maar mooi dat Duitsland weer kan! Volgende week maar eens uitproberen.

Schermafbeelding 2020-05-22 om 08.02.37.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en mag je de ook de grens over zonder noodzakelijke reden ?
dat volgens mij nog niet toch ?

Ook niet van de NLD overheid toch ?
 
 
Laatst bewerkt:
Lees je voorwaardes van de verzekering maar eens, inreizen bij code oranje is onverzekerd.
 
Dit gaat over een reisverzekering. Ben toch wel ff benieuwd naar de verzekering voor een motorvoertuig.
 
In NRW ben je als buitenlandse toerist welkom:

Schermafbeelding 2020-05-23 om 15.34.43.png
 
Maar ben je voor de politie ook welkom ? Als je booking bekijkt dan is duitsland voor volgend weeken voor 97% volzet . Wie gaat dan allemaal op vakantie in Duitsland . En wat met de grenzen ?
 
Maar ben je voor de politie ook welkom ? Als je booking bekijkt dan is duitsland voor volgend weeken voor 97% volzet . Wie gaat dan allemaal op vakantie in Duitsland . En wat met de grenzen ?

Het zal best druk worden volgend weekend.
Niet echt fijne motortrip omstandigheden.
 
Volgen weekend is Pinksteren dus retedruk, dan wil ik daar niet zijn. Ik rij dinsdag om 0600u weg. Om 0800u ontbijtje in Maastricht en daarna heerlijk binnendoor. Ben ik rond een 1600u in de omgeving van Daun. Woensdag een mooie route rijden (o.a. de Maaren) en donderdagavond pas weer thuis.

Zouden ze nog Spargeln serveren?

De routes: Motorweekend naar de eifel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgen weekend is Pinksteren dus retedruk, dan wil ik daar niet zijn. Ik rij dinsdag om 0600u weg. Om 0800u ontbijtje in Maastricht en daarna heerlijk binnendoor. Ben ik rond een 1600u in de omgeving van Daun. Woensdag een mooie route rijden (o.a. de Maaren) en donderdagavond pas weer thuis.

Zouden ze nog Spargeln serveren?

De routes: Motorweekend naar de eifel
Pak als je kan ook het rondje gerolstein - birresborn - salm - gerolstein even mee. Echt heel gaaf! Enjoy! Ik zit erop te wachten om met 4 vrienden weer te gaan. Maar de regels geven nog aan dat we niet met in een huis mogen. De ontspannen BBQ na een rit is ook een belangrijk onderdeel van een lang weekend touren. 😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan