weer zo'n saai standaard sm topic

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
SM Pr0n dus :)

ik heb de KTM dus gekocht :]

545821.jpg


andere pics zijn weer eens te groot om hier te plaatsen dus :

http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/zelfgemaakt/

:)
 
Hallo Youp,

proficiat met je nieuwe aanwinst.

Zou je voor mij een closeup willen maken van je zijstandaard, ik ben voor m'n CR500 (net gekocht, maar nog geen foto's) op zoek naar een zijstandaard.

Alvast bedankt, Rob
 
Hallo Youp,

proficiat met je nieuwe aanwinst.

Zou je voor mij een closeup willen maken van je zijstandaard, ik ben voor m'n CR500 (net gekocht, maar nog geen foto's) op zoek naar een zijstandaard.

ALvast bedankt, Rob

kan ik wel even voor je doen...

ik zal hem zo ook meteen posten :)
 
Motor op naam zetten kan altijd. Ook zonder rijbewijs A.
Kan ook met paspoort, identiteitskaart en zelfs met een uittreksel van het bevolkingsregister!!

Als je hem schorst ( 22 euro), dan is er niks aan de hand en als je hem niet schorst, moet je een maatschappij vinden die hem wil verzekeren.

Mooie fiets trouwens. Ben je die CR uit 1991 al kwijt?
 
Motor op naam zetten kan altijd. Ook zonder rijbewijs A.
Kan ook met paspoort, identiteitskaart en zelfs met een uittreksel van het bevolkingsregister!!

Als je hem schorst ( 22 euro), dan is er niks aan de hand en als je hem niet schorst, moet je een maatschappij vinden die hem wil verzekeren.

Mooie fiets trouwens. Ben je die CR uit 1991 al kwijt?

die CR is al anderhalve week weg :) en hij is idd geschorst... trouwens met je paspoort kan je hem alleen op naam zetten als je er een uitreksel van het bevolkingsregister bij hebt dat niet ouder is als 3 maanden :)
 
koplamp is goed zo :) alleen moet ik even uitvogelen hoe ik het dimlicht aan de gang krijg :+ alleen groot licht doet het volgensmij :)

Ik dacht dat erin zo'n koplamp van die halogeenlampjes zitten. Als dat zo is heeft ie maar twee standen, AAN & UIT. Zo is het bij mij in iedersgeval.

ps. Ik kan ze wel apart schakelen
 
Ik dacht dat erin zo'n koplamp van die halogeenlampjes zitten. Als dat zo is heeft ie maar twee standen, AAN & UIT. Zo is het bij mij in iedersgeval.

ps. Ik kan ze wel apart schakelen

aha, weer wat geleerd :) ik weet niet of ik ze apart kan schakelen maar ik zie het wel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan