Weersverwachting zondag 25 juni 2006

Laat ik me verrassen door het slechte weer?

  • Ja, want Tuutuut had de datum fout...

    Stemmen: 1 3,2%
  • Ja, want ik luister niet naar de weermannen/vrouwen

    Stemmen: 2 6,5%
  • Ja, ik ben een bikkel

    Stemmen: 1 3,2%
  • Nee, ben 365/24 rijder

    Stemmen: 16 51,6%
  • Nee, ik heb regenbanden

    Stemmen: 2 6,5%
  • Nee, ik rij alleen met mooi weer

    Stemmen: 7 22,6%
  • Geen mening

    Stemmen: 0 0,0%
  • O nee, weer een Rob RD poll ;o)

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Hier in het oosten slechts enkele druppels, maar wel vies plakkerig weer zo. Ben slechts 1.5 uur met de duc weggeweest en kon nadien moeilijk mijn pak uit krijgen......
 
Het is nog steeds klam ,maar de laatste 2 uur is het gaan waaien
Ben nog even een stukje weze tuffen , heerlijk rustig plekken waar normaal rijen met motoren staan waren bijna uit gestorven.
Had eigenlijk nog wel even door willen rijden maar ik denk dat het wel gaat beginnen en dan bedoel ik in niet voetbal .....
de tank was ook al wat leger , geen behoefte om te tanken....
 
Vandaag vanaf kwart voor 6 heele donkere lucht, om kwart over 6, 10 minuten lang hevige regen en zwaar onweer, en toen begon het meteen weer op te klaren.
 
Vandaag vanaf kwart voor 6 heele donkere lucht, om kwart over 6, 10 minuten lang hevige regen en zwaar onweer, en toen begon het meteen weer op te klaren.
Hier heb ik geen windvlaag, onweersbui of hagel/hoosbui gezien. :r

Het enige gedonder wat ik heb gehoord was toen Nederland verloor... :N

Aangezien het nu maandag 26 juni 2006 is mag er wat mij betreft een slotje op... :)
 
Behalve een keer dat ik gewaarschuwd heb voor ijzel is dit de eerste keer voor een hoos/onweer/stormbui. :r

Je moet eens kijken hoeveel mooiweerrijders op het MF al last hebben van de wind als het net windkracht 4 is. :o

Aangezien er ook voor het weer werd gewaarschuwd op het journaal dacht ik: laat ik ff een topic maken zodat iedereen er rekening mee kan houden en niet verrast wordt door het weer. :)

Daarnaast hoef je het topic niet te lezen... :+

Beter 1 waarschuwing teveel dan dat er morgen 10 crashtopics erbij zijn... :+ B|
En blijf het gewoon doen. :Y
Zelf vind ik het wel lekker, rijden met kloteweer. Beter dan 30+ graden
 
Ga je vanaf nu voor elke dat dat ze regen voorspellen een topic openen :?
En ga jij nu in elk topic wat niet met jouw ego te maken heeft lopen zeiken??
[img ]steekmijnvingeropsmiley[/img] Ga eens een keer lekker rijden man. ... (drie keer raden waar die 3 puntjes voor staan.
 
Zelf vind ik het wel lekker, rijden met kloteweer. Beter dan 30+ graden
Klopt, maar dat komt waarschijnlijk omdat jij ook een 365/24 rijder bent en dan ook eens afwisseling wilt hebben *D Daarnaast krijg je dan meer ruimte van automobilisten omdat je zielig bent als motorrijder terwijl je der zelf juist lol in hebt :Y
 
Ik moest werken.. -O-

Was voor mij de keus, 1,5 met OV heen........ werken en om 1 uur s'nachts op de een of andere manier weer terug zien te komen van Amsterdam Arena naar Den Haag met OV of even door de regen met de Duc..

nu zullen velen denken... Ducati rijder die gaat met OV maar nee, deze jongen pakt gewoon lekker zijn Duc en rijdt voorzichtig door de regen. :W

Viel allemaal best mee hier zo, op de terug weg (1uur s'nachts) was het zelfs erg rustig weer en droog. :]
 
Gisteren heb ik een kwartiertje door een plensbui moeten fietsen, was toen ik thuis was aangekomen comleet doorweekt! Het water stond gewoon letterlijk in mijn schoenen.
Als ik hier op de motor door had moeten rijden, dan had ik hem waarschijnlijk aan de kant moeten zetten. Dit was overigens rond een uur of 1 in Groningen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan