weet iemand welke motoren een lage zithoogte hebbe

Ik ben 1.58 en ik heb een standaard (niet verlaagd) Cagiva Raptor. Dat gaat erg goed. En hiervoor een Yamaha FZR 400, dat ging ook goed.
 
ik zoek meer een sportmotor en geen chopper


Sport motor look en een wat betere positie lijkt me??
Dus wel een volle kuip, tsja eh wat hebbe we dan in de aanbieding:
- cbr 600 f
- thundercat
- zx 6 r
- etc,
Probeer van de motoren die jou 't mooist lijken en binnen je budget passen ff na te zoeken of ze te verlagen zijn.

Tis n proces van:
1 budget
2 welke motoren vind ik mooi
3 welke kan ik verlagen
4 welke van deze schijnt het best te rijden en heeft het minst minpunten (test etc)
5 zelf gaan rijden, en kopuh

Niet een proces van:
1 welke motoren zijn er allemaal te verlagen (zit nl veel tussen waar je nix aan hebt)
2 welke dan pas gaan kijken wat je wilt

 
ik heb wel is problemen met motoren omdat ik nogal klein ben: 1,60
weet iemand welke motoren een lage zithoogte hebben? :)

Ik ben zelf 1.63 en rij op een verlaagde Fazer 600. Mijn man heeft een Diversion 600, daar kan ik ook op rijden, maar heb weinig speling over als ik met mijn voeten op de grond sta, een kuil in de weg wordt al gauw een probleem.
Volgens mij zijn de meeste motoren wel te verlagen.
Succes met je keuze. :]
 
mn benen zijn trouwens ongeveer 68 centimeter... best kort dus |(

Heel wat motoren kunnen worden verlaagd. Ook schaaft men nog wel eens een plak vulling weg uit de zadel. Mijn advies: zoek een mooie fiets uit en ga dan met de verkoper om de tafel zitten hierover.
 
mn benen zijn trouwens ongeveer 68 centimeter... best kort dus |(

Och, kan korter hoor.
En het past op een Div 600.

Is al gezegd, maar kijk uitnaar een fiets die een smal zadel en tank heeft.
Als het een dikker zadel is als bij een Div, kan je beginnen met wat schuim eruit te snijden.
Bij mij 3 cm uit en ik kan iets beter bij de grond.

Met kunst en vliegwerk is het goed te doen. En het is de bedoeling dat je erop rijdt toch ;)

Ga maar naar een dealer en ga op alles zitten wat je leuk en haalbaar lijkt.
 
Cagiva Raptor...als je wel wat cc's wilt en geen sjopper
(Werd al genoemd zie ik nu. Maar dan zijn er iig al twee mensen die dat een goede keus vinden als je korte beentjes hebt en toch een dikke sportieve Twin wilt rijden)

 
Ga eens naar een ZZR 600 kijken. Dat is zo'n beetje de laagste fiets uit de 600 klasse met daarbij nog eens een smal zadel en smalle tank
 
Ga eens naar een ZZR 600 kijken. Dat is zo'n beetje de laagste fiets uit de 600 klasse met daarbij nog eens een smal zadel en smalle tank

die werd mij ook aangeraden door de verkoper van Jacob Bakker (ik loop te denken over een andere motor)
op mijn vraag om een motor te verlagen (ik vind persoonlijk een cbr 600 f ook wel wat hebben.... deze is dus te hoog voor mij)
werd mij dit eigenlijk toch wel afgeraden omdat het tenkoste gaat van de wegligging
ik heb nog na gedacht over schuim uit de buddy te halen maar denk dat dit toch weer niet tengoede komt van het gehele plaatje

voorlopig blijf ik nog even genieten van mijn GPZ dus.......
 
Volgens je profiel heb je je eerste stap op de wereld gezet in 1988,
net als mn broertje ben je dan 16jaar?
Is die moto voor binnen 2 jaar dan??
Misschien komen er nog nieuwe modellen uit...

Maar een als je een lage sportmotor wil:
-ZXR400
-CBR600 -> F2/F3/FS (geen F4i, zit hoger als de rest)
 
Ik zou ook voor die raptor gaan ;)
Maar ik ben wel enigzins beinvloed met mijn mening O-)
full
 
Ik ben 1.67 en heb korte benen....scheelt dus ook, of je verhoudingsgewijs korte of lange benen hebt. De hornet....veel vermogen en met de voeten op de grond.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
 
De ZZR600 heeft een van de laagste sport-tour modelen op de markt, maar je hebt van het merk Daytona LADY STAR GTX een hele mooie schoen met een onzichtbare verhoogde zool, dus buitenkant ziet er normaal uit maar je staan wel hoger, geen klompvoetje!
full
 
dankje wel
die motor is trouwens wel voor binnen iets meer dan een jaar
mja eest licht rijbewijs
maar kben alvast heel veel aant rondkijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan