welk knipperlicht relais?

fast kwak

Rookie
7 feb 2004
5
0
heerde
Hoi,wil van mijn kawa zx6r 2003 de standaard knipperlampen ( 4x 21 watt ),
vervangen door 4x Kellermann knipperlampen van elk 6 watt.Wil niet met weerstanden gaan werken, maar wil het knipperlicht-relais vervangen.Nou is mijn vraag welk knipperlicht relais kan ik het beste aanschaffen,en waar bestellen.
Ook vind ik 'platte' witte knipperlichten voor op de kuip wel mooi. Heeft iemand misschien ervaring met deze zaken, bijvoorbeeld montage en waar te koop?
 
Hoi,wil van mijn kawa zx6r 2003 de standaard knipperlampen ( 4x 21 watt ),
vervangen door 4x Kellermann knipperlampen van elk 6 watt.Wil niet met weerstanden gaan werken, maar wil het knipperlicht-relais vervangen.Nou is mijn vraag welk knipperlicht relais kan ik het beste aanschaffen,en waar bestellen.
Ook vind ik 'platte' witte knipperlichten voor op de kuip wel mooi. Heeft iemand misschien ervaring met deze zaken, bijvoorbeeld montage en waar te koop?
Je relais (4x 21W) is in staat om 4 originele knippers te gelijk aan te sturen.
Bij een belasting van 2x 21 W (een kant dus) is de knipperfrequentie meestal gelijk aan die bij een 4x 21 W belasting.
Ik zou eens proberen wat die doet als je er een lampje (origineel dus van 21W) afschakelt. Als het dan nog goed gaat zou je op 1 lampje van 10W kunnen proberen.
De meeste relais willen gewoon een minimale belasting van 40 W zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan