Welke auto's zijn gevaarlijk voor motoren in het verkeer ?

welk merk/type vind je gevaarlijk

  • Volvo

    Stemmen: 8 3,4%
  • Mercedes

    Stemmen: 1 0,4%
  • Nissan

    Stemmen: 1 0,4%
  • Busjes

    Stemmen: 23 9,7%
  • Kia

    Stemmen: 2 0,8%
  • Citroen

    Stemmen: 5 2,1%
  • Ford Ka

    Stemmen: 7 3,0%
  • Post bezorgers

    Stemmen: 2 0,8%
  • anders..

    Stemmen: 6 2,5%
  • Alle automobielen, je moet gewoon goed opletten op de motor

    Stemmen: 182 76,8%

  • Totaal aantal stemmers
    237
Niet zozeer gevaarlijk, maar irritante linksrijders.

Aangezien ik op de motor nog niet zo heel veel snelweg km's heb zijn het ook niet veel auto;s, maar tot nu toe 3x een zeer irritante linksrijder gehad, die ik rechts voorbij moest, aangezien ze er gewoon bleven..............3x zo'n oude Polo :')

Eentje aan het telefoneren, de ander bleef er gewoon rijden, en de auto's op de rechterbaan reden iets sneller.

De andere keer was wel in het koekblik, 1 of ander vaag wijf met een bomberjack in een Polo of course, linkerbaan leeg, middelste baan leeg, ging ze zomaar naar de linkerbaan :')
 
Golfjes zeker weten!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik stond voor het stoplicht te wachten B|


best handig, zo'n verrijdbare standaard. alleen wel een beetje groot voor in de garage.
Witte bedrijfsauto's/bestelbusjes! Volvo's, Saabs en andere "ik koop een stomme auto omdat ik totaal geen interesse in auto's of overig verkeer heb maar toch op mijn werk moet komen" voertuigen :+

Er zijn veel auto's in dat genre, maar Volvo's en Saabs vind ik daar toch echt niet bij horen.
Alles uit Azie echter. :r
[me="Gias"]rijdt zelf ook Volvo, maar dan een oudje.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Mini busjes zoals de opel combo, peugeot partner .enz, zijn echt link. Ik rij zelf een partner en de dode hoeken zijn zo groot dat ik er zelfs auto's in kwijt ben als ze naast me rijden. Ik heb asymmetrische achterdeuren met ruiten maar ook daar raak ik vaak het zich op motorrijders kwijt.
U bent gewaarschuwt als je me tegen komt.
 
Audi,BMW,Mercedes!, kortom alle arrogante kwasten in een leasebak!!!

ik rij ook in een audi leasbak, maar ben niet altijd arrogant O-)

(kreeg van de baas te horen liever niet op de motor naar het werk te komen ivm mogelijke verzekeringszeik als ik iets zou meemaken onderweg :N )
 
Auto's bestuurd door huisvrouwen, maar die staat er niet bij.

Daar heb ik zelf de slechtste ervaringen mee, vooral als er kinderen opgehaald moeten worden bij school.
 
je moet ze allemaal in de gaten houden, vanochtend was er een motorrijder omver gereden op de A7 bij purmerend,het was wel wat regenachtig , hoe het presies gebeurt is kan ik niet zeggen maar ik vermoed dat er een automobilist het nodig vond om van rijbaan te wisselen.
het was n.l. ter hoogte van de oprit komende va purmerend/middenbeemster
motor lag nog op het asfalt berijder niet gezien maar er was nog wel een ambulance aanwezig.
 
Er staat ook geen 'vrachtwagen met oost-europees kenteken' bij. Gebeurde in november. Ik was onderweg van Bergen op Zoom naar Vlissingen en bij de afslag Vlissingen-Oost kwam ik op de linkerbaan een vrachtwagen tegen met BG in het blauwe vakje op de nummerplaat. Omdat er verder geen verkeer was op de rechterbaan vond ik het nogal vreemd dat deze man op links zat. Ik liet hem uitlopen naar ongeveer 150 meter en ging naar de rechterbaan. Zonder ook maar iets van richting aan te geven ging deze meneer vol op de rem staan en vloog van de meest linker baan over het verdrijvingsvlak naar de uitvoegstrook. Dus ik moest ook vol op de rem en kwam dwars op de snelweg tot stilstand. Ik was hier al niet content mee en schijnbaar een Volvo-rijder ook niet want deze meneer werd op de uitvoegstrook klem gereden.
 
Er is geen enkel specifieke auto extra gevaarlijk voor motoren in het verkeer. Het gaat om de mensen die achter het stuur van de auto zitten die het gevaar veroorzaken.

En aangezien je nooit weet wat voor bestuurder er achter het stuur zit: Allemaal. Maar 90% heb je zelf in de hand. Goed opletten!

Overigens zijn het lang niet alleen auto's, maar ook motoren, busjes, bussen, en motoren zelf met mensen erop die denken dat ze alles kunnen en mogen omdat ze motor rijden. :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan