1100W zijn (in mijn mening) te groot met 40 mm en matig af te stellen, en je moet dan andere inlaatrubbers hebben.
Ik denk dat ik ergens nog een setje flatslides heb liggen van een 1100W, zal eens zoeken om die te meten.
thanks1100W zijn (in mijn mening) te groot met 40 mm en matig af te stellen, en je moet dan andere inlaatrubbers hebben.
Ik zou voor 36 mm (zijn de originele ook) gaan.
Ik ookMet flatslides bedoel ik trouwens geen CV carbs maar bijvoorbeeld de Mikuni RS serie e.d.
FCR1100W zijn (in mijn mening) te groot met 40 mm en matig af te stellen, en je moet dan andere inlaatrubbers hebben.
Ik zou voor 36 mm (zijn de originele ook) gaan.
Met flatslides bedoel ik trouwens geen CV carbs maar bijvoorbeeld de Mikuni RS serie e.d.
Dank je, denk dat ik hoe dan ook energie in die carbs moet stoppen. De huidige originele zijn al 14 jaar niet gebruikt dus moeten ook uit elkaar en opgeknapt worden.Denk trouwens niet dat carburateurs van een andere motor zo 1 op 1 goed zullen werken. Je zal ze opnieuw af moeten stellen, de goede sproeiers zoeken , naalden afstellen en ga zo maar door. Denk niet dat je daar op zit te wachten. Is een hoop werk om dat goed te krijgen.
Nee sorry heb je niks aan, ik neem ze wel over.heb een oude foto gevonden
Nu kijken of ik ze niet verkocht heb...
Heb ik op m'n Ducati, echt super.
Ik heb korte tijd geleden, mijn hele garage geleegd en verplaatst ..... de leukste- en mooiste dingetjes (terug)gevonden maar jouw plaat, nee. Ik ben er van overtuigd dat ie er bijzat ...... maar ja, geheugen.Nu ik je toch spreek, ik zoek me rot naar de kentekenplaat van dat frame van jou toen, heb jij die nog liggen toevallig? MG48RY