Welke dag van de week

Welke dag van de week

  • maandag

    Stemmen: 2 2,7%
  • dinsdag

    Stemmen: 3 4,1%
  • woensdag

    Stemmen: 6 8,1%
  • donderdag

    Stemmen: 4 5,4%
  • vrijdag

    Stemmen: 11 14,9%
  • zaterdag

    Stemmen: 20 27,0%
  • zondag

    Stemmen: 28 37,8%

  • Totaal aantal stemmers
    74
19 mrt 2010
99
0
Op welke dag van de week rijdt je het liefst op je motor ?

Reden van onderzoek ; ik ben gewoonweg nieuwsgierig.

Persoonlijk maakt het mij niets uit, ik rij het liefst iedere dag.
 
Als ik tijd en zin heb, maar het lekkerste rijd ik door de week, dus van maandag tot vrijdag.

Waarom? omdat het dan vaak rustiger is dan in het weekend op de mooie wegen.
 
Liefst door de week lekker rustig in de middag en voldoende ruimte op de weg.

Ik rij bijna nooit op zondag omdat ik dan nooit met 2 handen aan me stuur kan hebben omdat ik anders te druk heb met zwaaien.
 
Woensagavond of zondag na 17:00, in beide gevallen heb je de mooie wegen bijna uitsluitend voor jezelf.
 
Op welke dag van de week rijdt je het liefst op je motor ?

Reden van onderzoek ; ik ben gewoonweg nieuwsgierig.

Persoonlijk maakt het mij niets uit, ik rij het liefst iedere dag.

Maar die optie zet je er dan niet bij :?
 
Hmm zaterdag gekozen, meeste vrienden kunnen dan ook rijden en er zijn motorzaken open i.t.t zondag.
 
Tja, ik ben er nog steeds niet achter welke dag nou het fijnste is dus ik blijf het gewoon elke dag uitproberen. Hopelijk kom ik er nooit achter welke dag dat het is. Lijkt me verschrikkelijk als je nog maar op één dag van de week kunt gaan rijden.

:+
 
24/7, maar indien toch alvast vrijdagtopic:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W -O-

daredevil.jpg
 
Het liefst rijd ik zondagmiddag met een graadje of 20. Maar omdat alle opa's en oma's, gezinnetjes etc dan in ene onder hun steen vandaan kruipen en 60/70 gaan rijden of zo de weg op trekken, ga ik maar s'morgens. Of zoals al eerder aangegeven, op dagen wanneer er wat te doen is, lekker rustig.
 
Heb,niet gestemd, omdat ik elke dag van de week graag rijdt. Het weekend valt wel een beetje af, omdat je dan veel "zondagsrijders" hebt, zowel in de auto als op de motor.
 
Woensdag en zaterdag. Woensdag is mijn vrije dag en zaterdag zijn de motorzaken open en zijn er minder fietsers, wannabee wielrenners en 70 km/h rijders dan op zondag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan