Welke Guzzi komt in mijn garage?

Mijn Le Mans staat te boek voor 80 (kleine) paartjes, zullen er in het echt dan ook maar 60-65 zijn?
Op de dynobank om de afstelling van die 32ers te bekijken, kwam de meter niet verder dan 50.

Mijn gegokte afstelling bleek heel niet verkeerd, iets aan de rijke kant, maar de naald een standje lager, filters ipv kelken en en meneer Misano vond het mooi zo.

Het ding loopt ook gewoon goed.
dan hebben jouw bings bijna 15 PK's op hun geweten , een gezonde le mans komt dicht tegen de 65 PK op het achterwiel.
ik ben met mijn V7sport van 30 mm dellorto's naar 32 mm gegaan , leverde aan topvermogen weinig op , maar hij draait meer toeren, en het middengebied loopt mooier door de acceleratie pomp
( De 30 mm carbs waren na twee keer de klok rond ook helemaal uitgewoond)
 
De eerste meters zijn een feit en eerlijk is eerlijk, het is wel ff wennen. Ik kan en mag ‘t niet vergelijken met de Japanners die ik heb gehad, maar ik heb wel sterk ‘t gevoel dat dit wat kan worden. Helaas heeft de MS snelheidsmeter de geest gegeven door vocht en heb zodoende besloten dat deze gaat plaatsmaken voor een originele cockpit. TLM heeft er één nieuw in de verpakking liggen en dat maakt hem naar mijn idee af.
 

Bijlagen

  • a26a883f-a7c0-4c6d-8f2d-1de34594d981.jpeg
    a26a883f-a7c0-4c6d-8f2d-1de34594d981.jpeg
    356,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2215.jpeg
    IMG_2215.jpeg
    427,1 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan