Ach het is wel geen Jackal, maar ben meer dan tevreden hier mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, hier danIk heb de OP nog even terug gelezen maar een Cali 2 staat er niet bij.
grappig , die heb ik allebei staan .Er zijn maar twee motoren die ik echt mis, de Norton Commando en de MG Le Mans 2.
och wat heet kunst en vliegwerk.... 175 achterband om een 4,5inch velg.... en het frame maar een pietsie aangepast...Mijn Sport heeft een 4,5" velg en daar hebben ze de achterbrug voor omgelegd. Ik heb dus een open cardan as. 3,5" lijkt me dus heel aannemelijk voor een Tonti. En ik denk dat je er zonder kunst en vliegwerk geen bredere in krijgt.
standaard zit op een le mans WM 3, dus een 2.15 velg.Bedankt mannen, voor de snelle respons. Ik heb hierdoor besloten de 18 x 3,5 bij Magni te bestellen en ga voor de 130 band montage.
Dat is met alle fietsen het geval. Een brede band is voor degene die achter je rijdt, niet omdat het beter stuurt.standaard zit op een le mans WM 3, dus een 2.15 velg.
in mijn ervaring gaat zo'n ding slechter sturen met een 130 brede band.
standaard zit op een le mans WM 3, dus een 2.15 velg.
in mijn ervaring gaat zo'n ding slechter sturen met een 130 brede band.
Zo'n bult Guzzi kennis en het op een fijne manier hier met ons delen, vind ik mooistandaard zit op een le mans WM 3, dus een 2.15 velg.
in mijn ervaring gaat zo'n ding slechter sturen met een 130 brede band.
wel makkelijk als je het uit kan proberen.Zo'n bult Guzzi kennis en het op een fijne manier hier met ons delen, vind ik mooi
Mooie kleuren. Rijdt echt lekker.Rond de jaarwisseling heb ik mij een V11 Coppa Italia aangeschaft uit 2005. Een bezoekje aan de RDW moet nog wel plaatsvinden ivm het invoeren vanuit DL, maar kijk al wel uit naar de eerste zonnestralen van ‘t voorjaar. Binnenkort laat ik hem achter bij Robers in Boekelo en worden alle vloeistoffen preventief vervangen en wellicht overige onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn. Ik volgde tot voor kort het ZRX forum en zal nu ook met plezier deze volgen.