welke helm draag jij

Deze draag ik bijna elke dag tenzij ik weet dat die dag gaat regenen :) dan draag ik de Caberg Justisimo

full
 
-Shark RSR2 (Duhamel replica)
-Shark RSX (Hook, te koop bytheway)
-Shark RSI (DePuniet replica)

Zeer fijne helmen alledrie.
 
thumb_HJC_IS-16_1.jpg

HJC IS16

Zit best fijn en geen verkeerde eerste helm. Ben alleen niet zo te spreken over het geïntegreerde zonnevisier. Deze kan niet zo ver omlaag (nu kijk je af en toe tegen de rand) en lijkt snel wazig te worden / soort van te beslaan, waardoor je er niet zo heel veel meer door ziet en hem weer omhoog doet, terwijl gewone hoofdvizier aardig goed tegen beslaan bestandig is.
Zit er nog wel aan te denken om er een donker vizier op te zetten, of iig niet volledig transparant. Klein beetje extra zonlicht bescherming kan geen kwaad en staat stuk mooier dan transparant.
 
Net nu ik alle carbon look a like sticker shit heb verwijderd van m,n blade :?

Dit zou dan wel weer een leuk antwoord zijn!! Ik vind hem in ieder geval :}

Zeker met een ander vizier ;-)

Sorry ff offtopic:

Dit is ook carbon look-a-like-sticker-shit (op mijn vorige V Raptor):

full

full


8-)

Past zo'n carbon eierdoppie wel prima bij.
 
:9~
Dat wordt de opvolger van mijn huidige Uvex RS750 Carbon.....
...ooit. (ik heb de mijne nog maar net. ;) )
Maar heerlijk lichte helmen zijn dat, he? Heb nauwelijks het gevoel dat er eentje op m'n bol zit.

Klopt, gewoon superlicht en het past als een ouwe pantoffel, al ruikt ie niet zo...... :+

Ik had trouwens die 750 (de Helix toch?) al eens geprobeerd en bij mij zat ie voor geen méter, ook al past Uvex me vrijwel altijd goed. Ik vond 'm knetterhard aanvoelen, met overal drukpunten.
Ik was dan ook stomverbaasd dat de Onyx wel weer errug lekker zat.
 
Ik heb er 2,
voor de zomer : zwarte Airoh Mathisse RS met zwart vizier
voor de winter : Lazer Paname GL in de kleur metalic wit
 
Terug
Bovenaan Onderaan