welke kleur vizier

Ik rij 98% van de tijd met een spiegelvizier.
Vaak heb ik de tanktas bij me, en daar zit een helder vizier in.
Als ik van te voren weet dat ik in het donker moet rijden, zorg ik dat ik de tas bij me heb.
 
Hallo,

Mag ik vragen hoe de Shark S900 C bevalt?
Gisteren opgehad en zat samen met HJC IS 16 best aardig!

Groet!
 
light smoke vizier. Zorgt er voor dat de zon je niet helemaal irriteert, maar je kunt er ook prima 's nachts mee rijden en je ogen zijn nog zichtbaar voor anderen. Zo'n vizier met iridium coating (spiegelend) is gewoon een light smoke met een laagje eroverheen, maar ik vind het wel belangrijk dat anderen zien waar ik heen kijk.

:^
Ideaal een light smoke vizier :Y

Maar ja, waarschijnlijk niet cool genoeg. :')

Een spiegelend vizier is ontzettend irritant. 'Wij' motorrijders willen oogcontact met de koekblikkers en vervolgens zetten we zelf een vizier op waar geen mens meer je ogen kan zien :? :?
 
Gewoon langs je zij.

Ik heb er iig nooit last van, vergeet altijd als ik de jas uit doe dat er nog een vizier onder zit dus klettert dat ding altijd op de grond :+ gelukkig zit er wel zo'n hoesje omheen 8-)

En wat doet zo'n vizier onder je jas, als je op je bek gaat? :X
 
Ja lekker, een rugzak met harde voorwerpen erin op je rug. -O-

mijn rug Vs wat voor motorvizier dan ook...
dat wint de rug wel hoor

ben het verder met je eens, harde rommel in de rugzak is niet handig.
al heb ik ook al eens met een goede 25kg op mijn rug gereden :9

TS heb je al een ander vizier gekocht?
 
Bij een zwart-witte helm en een zwart-wit pak hoort gewoon een zwart-wit vizier:
het wel bekende zebra-vizier dus... ;)
 
Hallo,

Mag ik vragen hoe de Shark S900 C bevalt?
Gisteren opgehad en zat samen met HJC IS 16 best aardig!

Groet!

hij bevalt MIJ prima ik ben zeer te spreken over die opblaasbare wangstukken waardoor de helm nog net wat strakker om me hoofd zit en dat ding verschuift dan ook geen millimeter wanneer ik op de snelweg naar links of rechts kijk, stil is ie niet maar ook niet oorverdovend hard dus tja ik ben er wel over te spreken :)
 
Gewoon een blanco brilletje in je buddy stoppen, een zonnebril met heldere glazen als t ware. Kan je hem pakken wanneer je in het donker komt te rijden, geen rare tasse oid bij je en je hoeft ook geen vizieren te wisselen :P
 
Gewoon zwart, pikzwart.
Desnoods met spuitbus (Action) of Hammerite er over.

En spiegelen :Y want dat is erg belangrijk :Y er is vast wel (dure) folie voor te krijgen, alu folie van de supermarkt kan ook, met lijm (geen Pritt).

Je kunt ook gewoon een normaal vizier gebruiken. Zie je meer, en het is fijner voor de medeweggebruikers :)

(maar wss wordt het toch een getinte versie met spiegelend oppervlak ;) )
:^
 
Gewoon transparant, je medeweggebruikers kunnen dan je ogen zien en zien of jij ze hebt opgemerkt.
 
hij bevalt MIJ prima ik ben zeer te spreken over die opblaasbare wangstukken waardoor de helm nog net wat strakker om me hoofd zit en dat ding verschuift dan ook geen millimeter wanneer ik op de snelweg naar links of rechts kijk, stil is ie niet maar ook niet oorverdovend hard dus tja ik ben er wel over te spreken :)

Sorry for late reply! Bedankt.
Had niet gezien dat er gereageerd was.

Heb reeds afgelopen vrijdag aangeschaft, heel blij mee!
Wangstukken doe ik niets mee, misschien wel nodig als m'n helm wat meer gedragen is.
Wacht nog op een nieuw vizier, Irridium Chrome, anti-kras
 
Chrome is sowieso mooi.

Ik weet niet precies wat voor ikzelf heb, maar heb op 2 helmen een spiegelvizier en op 2 andere een zwarte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan