Dus TS, hoop gebrabbel/info zoals je kunt zien.
Zal vast de keuze vergemakkelijken
jammer joh, het begint bij m6. Waarschijnlijk ivm zoiets moois, namelijk het aanhaalmoment.
blok wordt warm en koud enzo en dan moet er minimaal aanhaalmoment x gebruikt worden. Verder wil je echt geen los lopend boutje in een blok
Dat zijn dan ook geen boutjes maar schroeven.nou dat dus. Voor ontstekingen werden er vroeger kleinere boutjes gebruikt en ja, dat ging wel eens los. Maar uit mijn hoofd waren dat kruiskoppen met ook een streepje voor een platte schroevendraaier.
zullen we hier op M-F afspreken dat alles met schroefdraad een bout of moer is en dat parkers en houtschroeven e.d. schroeven zijn? Anders krijgen we ook weer inbus gelul.Dat zijn dan ook geen boutjes maar schroeven.
Volgens wiki is het een schroef als je hem aandraait met een schroevendraaier ongeacht of het een parker is of een cilindrische met b.v. m5.zullen we hier op M-F afspreken dat alles met schroefdraad een bout of moer is en dat parkers en houtschroeven e.d. schroeven zijn? Anders krijgen we ook weer inbus gelul.
Volgens wiki is het een schroef als je hem aandraait met een schroevendraaier ongeacht of het een parker is of een cilindrische met b.v. m5.
Een bout heeft ook schroefdraad en geen boutdraad.
Ik ging er eerst vanuit dat het een bout was als hij cilindrisch was maar dat klopte dus niet.
Je wilt nu af gaan spreken om het hier met zijn allen verkeerd gaan te benoemen omdat we dat zo gewent zijn?
zullen we hier op M-F afspreken dat alles met schroefdraad een bout of moer is en dat parkers en houtschroeven e.d. schroeven zijn? Anders krijgen we ook weer inbus gelul.
Volgens wiki is het een schroef als je hem aandraait met een schroevendraaier ongeacht of het een parker is of een cilindrische met b.v. m5.
Een bout heeft ook schroefdraad en geen boutdraad.
Ik ging er eerst vanuit dat het een bout was als hij cilindrisch was maar dat klopte dus niet.
Je wilt nu af gaan spreken om het hier met zijn allen verkeerd gaan te benoemen omdat we dat zo gewent zijn?
Wauw dat lijkt een verduidelijkende stelling!Inwendig aangedreven is schroef.
Uitwendig aangedreven is bout.
Welke draad maakt niet uit.
Is een bout niet iets waar een moer op past?
zullen we hier op M-F afspreken dat alles met schroefdraad een bout of moer is en dat parkers en houtschroeven e.d. schroeven zijn? Anders krijgen we ook weer inbus gelul.
Imbus, inbus. Nogal een verschil
zullen we hier op M-F afspreken dat alles met schroefdraad een bout of moer is en dat parkers en houtschroeven e.d. schroeven zijn? Anders krijgen we ook weer inbus gelul.
Inwendig aangedreven is schroef.
Uitwendig aangedreven is bout.
Welke draad maakt niet uit.
Ja en ook geen inbus maar een torks. Of torx. Of thorks. Óf thorx.Dat is een schroefbout... dat zie je toch meteen