Welke motor voor knee down

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*

a700150942de644295d21826eb13b3f9-miniracer.jpg
 
Hey.

Ik heb een honda cb650 en ik wil mijn knie aan de grond krijgen. Ik heb knee sliders gekocht, maar daar lukt het ook niet mee.
Welke motor gaat platter dan mijn cb650? Want hij gaat gewoon niet platter, ook niet op het klaverblad.

Boks, Marquez
Knie aan de grond kan met elke motor. Na de knie volgt vaak de rest van het lichaam en ook de motor.
Goede beschermende motorkleding is aan te raden.
 
Maar zonder gekheid, je knie aan de grond krijgen op de gewone weg vereist een beetje arcobatiek. Bij het PPP&A4 gebeuren kwamen de collega's soms bijna rechtop door de bocht met een knie aan de grond. Alsz Marquezzz met 1 pozzzt nooit meer terug komt heeft dit topic zich nu al legendarisch gemaakt
 
Voor je eigen plezier, kies een rotonde, klaverblad of mooie doordraai-bocht met boarding onder de vangrail. Is ook fijner voor de hulpverleners die jou op moeten vegen.
 
Echt wel.

Poser modus aan:
Ik heb zelfs met m'n CB750kz uit '79 de knie aan de grond gereden.
En op mn K100.
En op m'n F650 op halve offroad banden.
En eigenlijk op iedere motor die ik gehad heb.
Poser modus uit.
 
Ok, maar nu zonder gekheid.
Heeft iemand ervaring met een verstelbare rem schakelset, of omgekeerd schakelen voor betere balans?
Hoe de motor standaard is gaat het er echt niet mee
CB650 is best laag, daar kan je dan een beetje naast gaan hangen, het heeft echt best met acrobatiek te maken hooor
 
Oke, poging tot serieus antwoord.

Ja het kan wel op jouw motor. Het is "een trucje" wat je even door moet hebben.
Bedoel je iets als tenen op de voetsteun voor meer grondspeling? Dat doe ik nml steeds, dus dacht mss verstelbare remschakelset en dan hoger zetten ofzo
 
Ga een bochten training + kneedown training doen bij bijv 2TheExperience. Daar leer je onder begeleiding van instructeurs op een juiste manier een kneedown te maken. En dan zal je zien dat dat ook met jouw motor mogelijk is.
 
Ik zet effe een flmpje neer toen motorrijden op de openbare weg nog leuk was, letop: Leerzaam.

En je ziet ook dat ze helemaal niet zó plat gaan

 
Oke, poging tot serieus antwoord.

Ja het kan wel op jouw motor. Het is "een trucje" wat je even door moet hebben.
Ik heb @MeanBlueMan toen nog @Baksteen dit met een dienstmotor op knooppunt Beekbergen zien doen. Een wegenwacht collega met een K75, koffers vol met gereedschap het zelfde op het zelfde knooppunt. De motor maakt dus het verschil niet. Het is de man/vrouw die er op zit, die maakt het verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan