Welke motor voor knee down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je iets als tenen op de voetsteun voor meer grondspeling? Dat doe ik nml steeds, dus dacht mss verstelbare remschakelset en dan hoger zetten ofzo
Bocht naar links =

Linkervoet met de tenen op je step. Rechtervoet iets naar voren. Gaan verzitten naar links; je naad verplaatsen naar linkerkant van het zadel en je knie uitsteken. Het is een trucje en mijn inziens niet praktisch op de openbare weg, omdat je daar (over het algemeen) niet de bochten dusdanig hard kan nemen zoals je op een circuit doet (waar het een functie heeft)
 
Maar zonder gekheid, je knie aan de grond krijgen op de gewone weg vereist een beetje arcobatiek. Bij het PPP&A4 gebeuren kwamen de collega's soms bijna rechtop door de bocht met een knie aan de grond. Alsz Marquezzz met 1 pozzzt nooit meer terug komt heeft dit topic zich nu al legendarisch gemaakt
My god, die tijd....
Als ik heel zwaar gegeten heb komen de beelden me 's nachts nog wel eens opzoeken.
 
Ik vond 't eigenlijk per keer maar twee rondjes leuk. En dan weer door.
Ja, ik vond ook de afstand tussen de bochten wel lang. Maarja, daarna weer socializen bij het belastingkantoor en naar Max zijn truukjes kijken

 
1680552363357.png

1680552449854.png
 
Hey.

Ik heb een honda cb650 en ik wil mijn knie aan de grond krijgen. Ik heb knee sliders gekocht, maar daar lukt het ook niet mee.
Welke motor gaat platter dan mijn cb650? Want hij gaat gewoon niet platter, ook niet op het klaverblad.

Boks, Marquez

Mid-capacity-Nakedbike-Comparo-Jeff-CB650F-2-Bike-Review-1024x681.jpg


Het zal wellicht wat kunst- en vliegwerk vragen, maar het kán wel. Zoals de meeste dingen die een rijder niet lukken: aan de motor ligt het niet.

Ik heb m'n kneedowns op de openbare weg geleerd in m'n beginnersjaren. Toen ik rechtsom niet goed voor elkaar kreeg, heb ik ooit een bochtentraining gecombineerd met een kneedowntraining bij 2TheExperience. Zelfs als het niet lukt heb je een heel toffe dag gehad. :Y

-edit-

Vraag me niet om ze nog te doen hoor... Zo dapper ben ik niet meer. :X
 
Laatst bewerkt:
Ik was het helemaal niet van plan om te gaan doen maar hier op de Alexandercurve wilde ik perse een Opel Astra met Caravan voorbij en op enig moment steek ik mijn knie een bietje uit en voel ik ineens het asfalt... het enige dat ik dacht was "nou, dan zal ik wel in de berm eindigen" maar het viel mee...Ik was niet bang, trouwens
 
Boven op je naam kliquen en dan op Account Details, aangepaste titel... Maar verzin wat origineels zoals (K)Niet Downer

1680554036513.png
 
Maahhh, jè ben èin fène Rookie, hopelèk blèf je terugkaume 😘
 
Ik zet effe een flmpje neer toen motorrijden op de openbare weg nog leuk was, letop: Leerzaam.

En je ziet ook dat ze helemaal niet zó plat gaan

Bekijk bijlage 1864292
Einde A4; heb ik ook nog heel wat avonden staan kijken en ouwehoeren *O*; en natuurlijk een rondje Plaspoelpolder, en daarna kletsen bij de RijksGebouwenDienst :Y.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan