Welke motormover?

MajestiC

Die hard MF'er
25 okt 2008
693
0
Aangezien ik ben verhuisd en nu geen beschikking meer heb over een garage heb ben ik op zoek naar een motormover voor mijn R6. Nu kom ik verschillende versies tegen en vroeg me af welke het makkelijkste is voor mijn situatie?

De schuur ziet er als volgt uit:

20usl4w.jpg


De steeg waaraan de deuropening zit is breed genoeg om te keren eventueel. Wie weet een goede, liefst betaalbare oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Ding van Datona heb ik gezien ja, vraag me alleen af of het daarmee gaat werken? Krijg ik dat gehele ding in me schuur gedraaid? Zoja, is dat een perfecte oplossing.

Dennis, wat ik zoek maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Zolang ik maar op een ''makkelijke'' manier me motor erin en eruit krijg.
 
Nee je moet denk ik gewoon een achterwiel mover hebben.
Dat is eigelijk heel simpel te maken met een paar platen en van die wieltjes.
Op dat ding dat je in elkaar last maak je 2 hogere stukken zodat je wiel klemt en hij niet om kan rotten
Ik denk niet dat je dat ding je schuur in krijgt met die lange van datona , moet je ff de hoek meten waar hij draait.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan je zelf maken.
Daarom 2 balken erop lassen waar je wiel tussen komt , Anders flikkert of glijd hij op zij
 
Inderdaad, met diegene die ik liet zien valt hij om lijkt mij en moet je naast je motor manoeuvreren ook nog eens hem recht houden?

Maar met zoiets zou ik de draai wel kunnen maken denk je?
 
Ja want ik deed het ook met mijne :)
Geloof mij nou dat mijn box VEUL krapper was !
Nu in ons nieuwe huis ros ik hem er zo achteruit in.
 
Niet iedereen kan met staal en een lasapparaat overweg hé.

Ik niet nee :+ Iemand die een betaalbare mover voor me achterwiel weet? Betaal er liever voor dan dat ik zelf aan iets ga zitten kutten waar ik geen verstand van heb..
 
Ik heb alleen het idee dat je hem er zo ook in krijgt zonder mover....
Heb je dat al getest?

Nog niet nee :P Staat nog in me andere huis, echter van de week even snel een scooter erin gezet en toen moest ik echt fftjes de achterkant optillen en verplaatsen. Hoewel ik het eventjes snel deed en niet ging passen en meten.
 
Nog niet nee :P Staat nog in me andere huis, echter van de week even snel een scooter erin gezet en toen moest ik echt fftjes de achterkant optillen en verplaatsen. Hoewel ik het eventjes snel deed en niet ging passen en meten.

Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat je hem er niet in krijgt.
Ik heb in veel krappere situaties gezeten ;)
Dan heb ik dat gehad met racers en supermotos.
 
Laatst bewerkt:
Ik niet nee :+ Iemand die een betaalbare mover voor me achterwiel weet? Betaal er liever voor dan dat ik zelf aan iets ga zitten kutten waar ik geen verstand van heb..

Bij nader inzien gaat die grote motormover van daytona niet echt soepel passen.

FF snel wat geschetst.
naamloosvno.png


Ovaaltje moet je motor zijn ;)
Het zou misschien kunnen maar niet echt royaal...
 
Wat TS eigenlijk nodig heeft, en ik zag hem laatst langskomen maar ben zo even kwijt waar ik het zag, een paddockstand achter met bobbins die was voorzien van zwenkwielen.
Dus dan staat die volledig rechtop, en kun je het achterwiel overal naar toe zwenken :Y
 
Denk dat cn gelijk heb.
Gewoon dat ding elke keer een wippie omhoog geven moet het passen denk ik.
Ook zonder wippie lijkt het me wel te passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan