Welke nieuwe fietscomputer tot 300 km/u ??

Marrcel

Die hard MF'er
22 apr 2003
382
36
023
Ik heb een BC600 sigma op Srad. Die teller meet tot 299 km/uur.
Nu wil ik nog zo'n teller, maar die zijn niet meer te krijgen.
De nieuwe sigma's (BC904 ofzo) hebben maar 2 digits en gaan tot 199 km/u. Das iets te weinig voor mijn kaatje.

Welk nieuw model teller kan tot 299 km/u weergeven?
 
Ja dat zijn oude modellen die het wel kunnen. :( :(

grrrrrrummmble: Nieuwe modellen die het belangrijkste niet doen. Hier zal wel een of andere Delftse student vormgeving op zijn afgestudeerd. Ik kan hier zo kwaad op worden. Eikels zijn het. :r :r
 
als je 115 gaat geeft ie 15 aan.
Dit zou ik ook nog wel accepteren. Het verschil tussen 15, 115 en 215 merk je wel. Maar 199 is te kort.
 
Tsja, 'k vind het eigenlijk niet zo onlogisch dat een FIETScomputer niet boven de 199 gaat. Da's volgens mij een heel behoorlijke marge.
 
weet je zeker dat het aan de fietscomputer ligt, misschien gaat je motor wel gewoon niet harder als 199 :+
 
mmm Louis is een optie maar daar komen verzendkosten nog bij. -O-
Zal wel marktplaats worden. Of ik pik de BC800 van de wielrenfiets van mijn vriendin. Krijgt ze van mij een nieuwe voor der verjaardag O-) O-)
(ik weet het diet is heel fout :X )
 
mmm Louis is een optie maar daar komen verzendkosten nog bij. -O-
Zal wel marktplaats worden. Of ik pik de BC800 van de wielrenfiets van mijn vriendin. Krijgt ze van mij een nieuwe voor der verjaardag O-) O-)
(ik weet het diet is heel fout :X )

ahneee voor die 5/10 eurootjes extra doe je moeilijk? ruzie met je vriendin (OKE, Priceless :P )

mensen mensen t is ook nooit goed hé :X
 
Bestellungen aus anderen Ländern

Kein Mindestbestellwert, Zahlung per Vorkasse, ausserdem aus folgenden Ländern auch mit Kreditkarte: Belgien, Dänemark, Finnland, Frankreich, Griechenland, Großbritannien, Irland, Island, Italien, Liechtenstein, Luxemburg, Malta (GBY), Malta (M), Monaco, Niederlande, Norwegen, Österreich, Portugal, Schweden, Schweiz, Spanien.

Versandkostenpauschale für die einzelnen Länder (bis volle 50 kg Paketgewicht):


Österreich, Schweiz, Dänemark, Niederlande, Belgien, Luxemburg: jeweils € 6,95

gotgot, ist ein bietje viel euri's hooor _O-
 
SIGMA SPORT "BASELINE 800" Der verbesserte Nachfolger des "Baseline 700" im neuen Design und jetzt mit acht Funktionen: Geschwindigkeit bis 270 km/h, Tageskilometer, Gesamtkilometer, maximale Geschwindigkeit, Vergleich tatsächliche und durchschnittliche Geschwindigkeit, Fahr- und Uhrzeit. Kann auf alle Raddurchmesser geeicht werden. Lieferung inklusive aller Anbauteile, 70 cm Kabel und Geber für Speichenfelgen. Für Gussfelgen bestellen Sie bitte den Magnetgeber.

12,95 bij louis.de
+ versandkosten nog geen 20 euro's!

heb je voor 5 eurootjes minder 30 km]pu minder, kan je m wel laten opsturen :W
 
ok, da's een wereldrecord |(... en bovendien niet zuiver met de fiets behaald.
Da's waar. Voor een 'normale' fietser zal de marge ruim voldoende zijn. Even zoeken in het 'hoe groot is de jouwe' fiets-forum...

Quoten: Origineel geplaatst door klimgeit op 13 Juli 2005
--------------------------------------------------------------------------------

op het vlakke met dikke windkracht 8 mee langs het water 71 km/h.

afdaling Timmelsjoch (oos) 105 km/h

in limburg momenteel nog niet boven de 75 km/h geweest

Dan houdt 'ie toch nog 94 km/u marge over. :P

trouwens, je mag toch niet harder dan 120 km/u, ik snap niet wat TS moet met een tellertje wat tot 299 lm/u kan meten. Of ben je soms iets illegaals van plan? B|

O-) :+
 
mmm Louis is een optie maar daar komen verzendkosten nog bij. -O-
Zal wel marktplaats worden. Of ik pik de BC800 van de wielrenfiets van mijn vriendin. Krijgt ze van mij een nieuwe voor der verjaardag O-) O-)
(ik weet het diet is heel fout :X )

Bestel je meteen een fles olie erbij, en nog wat leuke motorspulletjes,
dan vallen de verzendkosten voor die computer ook wel mee...
 
Ja gister net weer remblokken 100euri in Beverwijk gekocht. Dat zijn van die dingen die redelijk planbaar zijn. Even wat bestellingen opsparen is handig. Ik kan me herinneren dat ik dit een jaar geleden ook al had voorgenomen... :X
 
trouwens, je mag toch niet harder dan 120 km/u, ik snap niet wat TS moet met een tellertje wat tot 299 lm/u kan meten. Of ben je soms iets illegaals van plan? B|

O-) :+

Het is een goed principe dat je meetinstrumenten meer moeten kunnen meten dan nodig is.

120??? Mijn leukste kilometers maak ik in het buitenland en op dat kleine stukje asfalt van Zandvoort. :Y :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan