Op grond waarvan krijg je dat beeld?Bij motor B krijg ik een beeld dat er veel aan gesleuteld is en dat er bespaard is op onderhoud en daarvoor in de plaats gadgets aangeschaft zijn.
Motor A)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 41974
Bouwjaar: 1996
Prijs: 2900
Nieuwe Bougies
Donkere kuipruit
Kleine knippers carbon
Carbon sportdemper
Nieuwe gaskabels en slangen
Kleine beurt
Nieuwe Banden
Ketting en tandwielen in goede staat
deukje in tank
Motor B)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 57002
Bouwjaar: 1996
Prijs: 3400
Xenon 8000k
K&N Filter
Dynojet carb. kit
Led knippers (originele aanwezig)
BOS ovalcarbon demper
sliders
donker ruitje (ook origineel aanwezig)
GSXR Heelplates
Gepolijste velgranden
Stalen remleidingen voor
alarm systeem
nieuwe accu
ketting en tandwielen zijn nog redelijk
Motor A is aanzienlijk goedkoper en heeft ook behoorlijk wat minder KM's.. wel minder opties en optisch ook iets minder mooi als motor B (maar 't scheelt niet erg veel)..
Wat zou een verstandige keus zijn? let me know :D thanks!
Optie "C" is dat hij gewoon moet gaan proefrijdenHeb je geen 'C' om het wat simpeler te maken..?
Ik zou gaan voor Motor A.
Goedkoper
Minder KM's
Meer onderhoud gehad
Bij motor B krijg ik een beeld dat er veel aan gesleuteld is en dat er bespaard is op onderhoud en daarvoor in de plaats gadgets aangeschaft zijn.
motor loopt super is pas in maart nog afgesteld incl. kleppen en synchronisatie
ook de olie en filter zijn vervangen evenals nieuwe remolie, hij kan er dus een seizoen tegen zonder kosten.
Motor A: Die is (zo lijkt het) beter onderhouden en daar ga jij uiteindelijk geld mee besparen.. Voor dat geld kun je dan lekker de extra's kopen die jij graag wilt hebben!
Ja een deuk in de tank is goed onderhouden.