Welke Wheel Stripe's ?¿?

PatjeNL

MF'er
2 mrt 2007
114
0
Leidschendam-Voorburg
Hey hey,

Ik ben de laaste tijd aan het zoeken voor leuke stripe's,
Maar zit steeds te twijfelen of het wel of niet staat of welke kleur ik moet nemen,
Want me fiets is best een apparte kleur en daar kan je niet zomaar rood aantoevoegen ect.
Maar jullie op MF hebben er veel meer inzicht in denk ik, dus brand maar los *O*

Hier foto als bijlage hopelijk heb je er genoeg aan,
En miss passen er wel helemaal geen Wheel Stripe's op _O-

Alvast bedankt
full
 
Ik denk dat hij er met blauw wit nog kitseriger uitgaat zien. Wit komt in heel je motor verder niet voor, dus dat sluit niet echt aan.
 
absoluut geel, dat komt mooi terug in de motor en ik denk neit dat het overdreven is.

Ps. denk dat als je fluoriserend geel neemt het wel overdreven wordt.
 
Ik heb zojuist op mijn blauwe R6 neon-gele voorgevormde rimstriping geplakt. Was wel aan de prijs
€ 30,- via Marktplaats, maar de kwaliteit is wel zeer goed. Ik heb het aangebracht met mijn motor op de bok. ( paddockstand) en dan gaat logischerwijs het ene deel heel strak en gemakkelijk, maar omdat het spul zo gemakkelijk rekt, als je er ergens maar een klein beetje te veel kracht op gezet hebt, dan ben je daarna de hele tijd aan het corrigeren waardoor het geheel niet 100% mooi loopt.

Nou ja uiteindelijk dacht ik dat ik het voor mijn eerste keer best netjes had gedaan en dat klopt ook wel :P want als ik zo foto's zag van sommige R6-en uit dat R6 topic, dan hebben die gasten het best slordig gedaan, of die van hen was niet voorgevormd.

Ik was ook een beetje bang dat het wat kinderlijk zou ogen, maar integendeel, het voegt wat toe. Eerst vielen die wielen een beetje weg in het geheel en nu springen ze er echt uit !.
 
Laatst bewerkt:
cker voor geel gaan. Klik hier kan je ook zelf je eigen tekst erin laten zetten *O* Ziet er kewl uit ga ik zelf ook bestellen denk ik maar })
 
Ik heb zojuist op mijn blauwe R6 neon-gele voorgevormde rimstriping geplakt. Was wel aan de prijs
€ 30,- via Marktplaats, maar de kwaliteit is wel zeer goed. Ik heb het aangebracht met mijn motor op de bok. ( paddockstand) en dan gaat logischerwijs het ene deel heel strak en gemakkelijk, maar omdat het spul zo gemakkelijk rekt, als je er ergens maar een klein beetje te veel kracht op gezet hebt, dan ben je daarna de hele tijd aan het corrigeren waardoor het geheel niet 100% mooi loopt.

Nou ja uiteindelijk dacht ik dat ik het voor mijn eerste keer best netjes had gedaan en dat klopt ook wel :P want als ik zo foto's zag van sommige R6-en uit dat R6 topic, dan hebben die gasten het best slordig gedaan, of die van hen was niet voorgevormd.

Ik was ook een beetje bang dat het wat kinderlijk zou ogen, maar integendeel, het voegt wat toe. Eerst vielen die wielen een beetje weg in het geheel en nu springen ze er echt uit !.


Ook de niet voorgevormde rimstriping kun je perfect op de velg krijgen hoor.
Kost misschien iets meer tijd........ hele kleine stukjes meevouwen voor een perfect resultaat ;)
 
mja je had ook goedkopere, maar die moest je met je hand er opplakke, en nu had ik zo apparaatje er bij, en dat werkte aardig goed er mee :Y
goedkope waren 9,95 en deze 19euro, mja tis ook reflectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan