De Bandit, want daar kan je na enige ervaring ook nog heel hard mee als snelheid je ding is.Welke zouden jullie kiezen voor een beginneling en waarom?
Alvast bedankt.
Misschien woont de TS (topic starter) in Belgie?Beetje overbodig om het nog te roepen, maar 'k zou voor de Bandit gaan.
Zorg inderdaad dat je hem goed bekijkt, want voor zover ik weet zou zoiets toch zo'n 5.000-5.500 euro waard moeten zijn.
Dank u wel voor de reacties, ik ga dus voor de Bandit.
Ik woon idd in België en die Bandit is ook te koop in België.
De eigenares (het is een vrouw) wil er snel van af zijn, want die motor staat in de weg. Ze heeft een chopper aangeschaft.
Ik ben al eens gaan kijken naar die Bandit. Die ziet er goed uit. Zit ook goed, en het zadel kan in hoogte ingesteld worden. Dat is ook interessant omdat ik 1m90 groot ben.
Ik had iemand meegenomen die er iets van af kent en die vind dat die motor in heel goede staat is.
De voorvering is een groter probleem dan achter hoorMaatje van mij had een Hyperpro schokdemper achter, en het vermogen icm zijn talent was genoeg om bijna iedereen het snot voor de ogen te rijden op Zandvoort.
Kan best, maar grondspeling is een dik punt.De voorvering is een groter probleem dan achter hoor
Heb je risers voor. De speling is bagger, maar als je je niks aantrekt van het geschraap kun je ver gaanKan best, maar grondspeling is een dik punt.
Deze vraag stellen in de categorie Naked Bikes is vragen naar de bekende weg . . . .de meeste hier houden van wind tegen hun kop, het zicht op een motorblok, de rechte zit en de uitstraling de motor te bezitten voor echte kerels. . . . .dan valt een BMW al snel af, ondanks dat ze goede motoren bouwen maar meestal niet de smaak van hier. . . . . . .dus kies zelf maar waar je bij wil horen of je tot aangesproken voelt