Welke zouden Jullie kiezen ?

ben ik dan de enige die voor de oude zou gaan ?
( serieus )
:^

Ook ik zou voor de oude gaan, zou veel meer het idee hebben ook nog eens lekker te kunnen motorrijden ipv ruimte te zoeken om het vermogen te gebruiken en te testen of de motor beter is als de berijder danwel andersom. Voor 95% van ons wint de motor het toch.....

(baksteen bereid zich voor op weer veel commentaar)
 
Laatst bewerkt:
Nieuw
Terwel je met oud ook aardig de hoek om kan komen en je vrouwtje als je die hebt een stukkie beter achterop zit
 
Ik zou gaan voor de gele blade haha, in Breda Motoport (walvort) staat er nog een een nieuwe 13.695 pleuroos maar ik had in een andere topic al gezien dat je heb had maar denk nog ff goed na wat je koopt ik zou als ik geld had wachten tot 2004 want dat brengt misschien mooier spul op de markt maar wie ben ik ...... :X
 
noem mij een leek ...ik zou niet weten wat het verschil is in rijgedrag en specificaties.....maar zou je gewoon niet instinctief moeten kiezen en zeggen .... damn die Nieuwe Bike ziet er gewoon vetter uit ? ze gaan allebei hard dus daar zal het hem niet aan liggen :)
 
--->>> OUD <<<--- maar dan nieuw of erg jong.
is domweg een fantastische, snelle, zeer goed doseerbare enh zeer goed handelbare fiets die niet alleen het snelle in zich herbergt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan