Wellicht idee: rubriek 'Gestolen'

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Er verschijnen in diverse rubrieken topics met gestolen motoren. Ideetje om dat te bundelen in een rubriekje?
 
Doe dan de bandentopics en de 25kw-topics en de ik-ben-gecrasht topics en de ik-ben-uiteraard-geheel-onrechtmatig-geflitst topics en de ... ook maar apart.
 
Niet mee eens, omdat een rubriek 'gestolen' zou kunnen helpen om een motor terug te vinden. Dat is m.i. heel wat belangrijker dan die andere onderwerpen die jij noemt.
 
Ik denk dat er te weinig animo voor is. Ik kom maar zelden topics tegen over gestolen motoren, dus een apart forum zie ik niet zo zitten.

Ik overleg nog wel met de crew.
 
Er is geen discussie mogelijk bij een dergelijk forum. en daar is nou net een forum voor.
Tevens heeft het zeer weinig zin. en er is ook nog www.motorgestolen.com (waarvan ik me afvraag wat dat inmiddels heeft opgeleverd).
 
Tevens heeft het zeer weinig zin. en er is ook nog www.motorgestolen.com (waarvan ik me afvraag wat dat inmiddels heeft opgeleverd).
Ik denk dat die vrij weinig zin heeft om eerlijk te zijn, er zullen waarschijnlijk best mensen komen die hun gestolen motor opgeven, maar er moeten natuurlijk ook mensen komen die de site bezoeken om te kijken wélke motoren gestolen zijn, en die mensen komen er volgens mij niet.
 
Doe dan de bandentopics en de 25kw-topics en de ik-ben-gecrasht topics en de ik-ben-uiteraard-geheel-onrechtmatig-geflitst topics en de ... ook maar apart.

:^

ben het hier dus WEL mee eens (hoewel de poster waarschijnlijk niet...)

in algemene motorpraat staat zo verschrikkelijk veel dat ik vaak de moeite niet meer neem om te kijken, je raakt een topic zo weer kwijt.
je vergeet dat je ergens gepost hebt, terwijl er wel weer relevante informatie staat.
doordat alles zo snel gaat, raakt zo'n topic gauw weer onderaan de lijst waardoor je het niet meer ziet.

ik ben er niet op tegen om wat meer categorieen te maken.

"rijlessen"
"25kw"
"gestolen"

vind ik helemaal niet zo slecht klinken...
en zo'n subforum hoeft toch niet helemaal vol te staan? (bij gestolen hoop ik dat al helemaal niet :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan