Wereldrecordpoging Honda CBR, 30/31 Augustus 2008

Damn ik wist dat ik wát vergeten was op te zoeken op de motorbeurs :P Ik ga zeker komen, niet al te ver uit de buurt :D
 
@schwenneh: sorry, ik had je berichtje over het hoofd gezien. MF-ers zijn nu vermeld in de OP :-)
 
op de website van het Guinness Book of Records staat nog geen record van grootste groep cbr'en. dus we hebben met de groep die zich nu heeft aangemeld al een record *O*

uiteraard is het wel de bedoeling dat het record niet meer te breken is dus:

IEDEREEN AANMELDEN!! *O* *O*


Oh ja, en hier dan ??

wel als Honda, specifiek één type doen ze niet.



full
 
ff 1 vraagje... hoe wil je bij de badminton club op het parkeerterrein meer dan 600 motoren kwijt :P .. wordt dat niet beetje krap of ligt dat aan mij :+ .. Wel lache, me oma woont 50 m verderop.. Dus ken ik wel ff komen kieke...
 
Kicke Rik, je staat erbij :-) Alleen nog even aanmelden op de site als je dat nog niet hebt gedaan :-)

@ThaGaruda: Daar zorgt de organisatie wel voor (het zijn niet alleen motoren die op het terrein komen, het is een hele happening :-D )
 
Ik wil gerust komen, maar moet ik daarvoor lid zijn van de cbr club? Als ik op hun site kijk dan staat dat er namelijk wel tussen op dat aanmeldformulier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan