Wereldtitel voor Jurgen?

Wat zit er in voor Jurgen?

  • Kampioen!

    Stemmen: 4 6,6%
  • Top 3

    Stemmen: 20 32,8%
  • Top 5

    Stemmen: 28 45,9%
  • Top 10

    Stemmen: 6 9,8%
  • Flop

    Stemmen: 3 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    61

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
In de nieuwe MOTOR uit Jurgen zich nogal positief over een top 3 notering of een eventuele wereldtitel in de WSS. Is dit haalbaar denken jullie :? Goed hij zit bij een goed team, beschikt over goed materiaal, maar toch...ze gaan nogal te keer in die klasse! Het zou wel mooi zijn *D









Bij deze! *D
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij eerst wel een paar races nodig heeft om te wennen aan de klasse e.d. Daarna kan hij wel lekker punten gaan scoren, maar voor de top moet je overal in alle races veel punten halen. Nee dus. Maar ik verheug me wel al op de Superbikes in september in Assen omdat ik denk dat hij dan wel een goede kans maakt.
 
Hij zal in deze klasse goed voor de dag kunnen komen maar dit jaar al voor de titel :?
 
Om te zeggen dat ie wel ff Wereldkampioen wordt lijkt me wat prematuur. Minder als een top 5 (eind)notering lijkt me echter wel teleurstellend.
 
Domme uitspraak.
En elke coureur roept dat aan het begin van het seizoen, maar je kan beter eerst laten zien wat je kan, ipv van schreeuwen dat je gaat winnen.
Maar okee, als die niet wint mogen we hem dus afbranden, want dan vind die zelf ook dat die tegenvalt.
 
Domme uitspraak.
En elke coureur roept dat aan het begin van het seizoen, maar je kan beter eerst laten zien wat je kan, ipv van schreeuwen dat je gaat winnen.
Maar okee, als die niet wint mogen we hem dus afbranden, want dan vind die zelf ook dat die tegenvalt.
:^

eerst zien en dan geloven dus.
 
:Z :Z :Z
ben nu al benieuwd wie er de schuld gaat krijgen als hij geen wereldkampioen wordt.
Toen vdg 2pitter reed zou hij met een 4pitter iedereen een poepie laten ruiken, maar banden.....blablabla
Miscchien zou vdg eens wat beschiedener moeten zijn, Teuchert is wereldkampioen geworden met een R6 maar daarna is het toch bergafwaarts gegaan.
En in artikel in de PS zegt Teuchert dat hij het met de nieuwe R6 wel weer ziet zitten en dat komt toch iets geloofwaardiger over dan vdg die wereldkampioen wordt. Maar goed we wachten af.
 
:Z :Z :Z
ben nu al benieuwd wie er de schuld gaat krijgen als hij geen wereldkampioen wordt.
Toen vdg 2pitter reed zou hij met een 4pitter iedereen een poepie laten ruiken, maar banden.....blablabla
Miscchien zou vdg eens wat bescheidener moeten zijn, Teuchert is wereldkampioen geworden met een R6 maar daarna is het toch bergafwaarts gegaan.
En in artikel in de PS zegt Teuchert dat hij het met de nieuwe R6 wel weer ziet zitten en dat komt toch iets geloofwaardiger over dan vdg die wereldkampioen wordt. Maar goed we wachten af.

kut: dubbelpost
 
Als ik zo nar die oogjes kijk dan zit je volgens mij ook veel te lang on line, vooral naar zeer specifieke sites te kijken.

Klopt: racesport.nl, motogp.com, vdgoorbergh.com, motor-forum.nl en overal gebeurt hetzelfde: NIETS :Z
 
Ik denk dat het WSS avontuur nog wel eens flink kan gaan tegenvallen voor Jurgen. De WSS is echt een klasse voor vechters die bereid zijn heel diep te gaan voor een goede klassering.Jurgen is technisch een goede rijder en met een goede motor kan hij een heel eind komen, maar volgens mij ontbeert hij de echte vechters mentaliteit die nodig is voor een topklassering in de WSS.
 
Ik denk dat het WSS avontuur nog wel eens flink kan gaan tegenvallen voor Jurgen. De WSS is echt een klasse voor vechters die bereid zijn heel diep te gaan voor een goede klassering.Jurgen is technisch een goede rijder en met een goede motor kan hij een heel eind komen, maar volgens mij ontbeert hij de echte vechters mentaliteit die nodig is voor een topklassering in de WSS.
Je hebt helemaal gelijk maar die echte vechters liggen er "vaak" naast,en dat is nu een sterk iets van Jurgen hij is behoorlijk zadelvast.Zodoende kan hij in de einstand best wel hoog eindigen door constant te presteren en zo nu en dan een uischieter hebben..
In de 1ste bocht gaan er vaak toch wel een X aantal bij liggen,zij zijn enorm gedreven maar ook een beetje te....
 
Idd, Jurgen mist dat echte vechtersinstinct, maar net als R1beest schrijft, constant punten scoren tussen al die bravoerracers tikt lekker aan, echter is natuurlijk wel minder leuk om te zien.
Ach, ik ga kijken en we zien het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan