Leesvoer:
Belangrijkse link: Kennisgeving voor omleiding
Ander leesvoer:
www.suzukidr.web-log.nl.
Kleppenregeling bij koude motor (volgens servicemanual):
intake: 0,08mm
exhaust: 0,13mm
Suzuki Dr 500 S Bouwjaar 1982
Type: 1 cil. viertakt
Cil. inhoud: 498 cm kub.
Dynamo: Wisselstroomvermogen 86 Wat
Batterij: 6 volt 4 ampere
Ontsteking: Elektronisch
Bougies: NGK type: D 8 EA
De meeste off the Road modellen hadden nog 6 volt in die tijd.
All Suzuki Motorcycles Ever Built
Feli met aankoop en veel plezier !
Stoere fietsen, de DR series ( ik heb de DR800S )
Grtzzz Simon.
Stoere fietsen, de DR series ( ik heb de DR800S )
Grtzzz Simon.
Leesvoer:
Belangrijkse link: Kennisgeving voor omleiding
Ander leesvoer:
www.suzukidr.web-log.nl.
Kleppenregeling bij koude motor (volgens servicemanual):
intake: 0,08mm
exhaust: 0,13mm
Suzuki Dr 500 S Bouwjaar 1982
Type: 1 cil. viertakt
Cil. inhoud: 498 cm kub.
Dynamo: Wisselstroomvermogen 86 Wat
Batterij: 6 volt 4 ampere
Ontsteking: Elektronisch
Bougies: NGK type: D 8 EA
De meeste off the Road modellen hadden nog 6 volt in die tijd.
All Suzuki Motorcycles Ever Built
Feli met aankoop en veel plezier !
Stoere fietsen, de DR series ( ik heb de DR800S )
Grtzzz Simon.
Pfff... ik heb al talloze keren om een DR800 Big gelopen en uitgeprobeerd. Hersenen zeggen nee, hart zegt ja. Lekker om erbij te hebben, maar om 110K per dag te rijden....
Ik heb volgens mij geen accu erin zitten?
Waar zou dan een accu moeten zitten?
Gelopen heeft hij dan al zonder accu.
Trending Motorcycle Pictures | BikePics.com leuke lieden met dezelfde fiets.
Bestellen onderdelen (?)
Suzuki DR500 parts: order genuine spare parts online at CMSNL
Handboek op CD:
Suzuki Motoren - Motoren en Scooters - Tweedehands.net
Ik heb net een mailtje naar iemand gestuurd die het schema schijnt te hebben...
Grtzzz Simon.
Ik heb alles voor op een cd rom, stuur maar een mailtje, kun je het zo krijgen.
Ik heb geen mail gehad hoor (als je mij bedoeld tenminste).
Mij mail is: marcmartell at home.nl
Ik heb alles voor op een cd rom, stuur maar een mailtje, kun je het zo krijgen.
Leesvoer:
Belangrijkse link: Kennisgeving voor omleiding
Ander leesvoer:
www.suzukidr.web-log.nl.
Kleppenregeling bij koude motor (volgens servicemanual):
intake: 0,08mm
exhaust: 0,13mm
Suzuki Dr 500 S Bouwjaar 1982
Type: 1 cil. viertakt
Cil. inhoud: 498 cm kub.
Dynamo: Wisselstroomvermogen 86 Wat
Batterij: 6 volt 4 ampere
Ontsteking: Elektronisch
Bougies: NGK type: D 8 EA
De meeste off the Road modellen hadden nog 6 volt in die tijd.
All Suzuki Motorcycles Ever Built
Feli met aankoop en veel plezier !
Stoere fietsen, de DR series ( ik heb de DR800S )
Grtzzz Simon.
Ik heb het wphb binnen, waarvoor er veel dank Martell ,
Het verschil van 0.13 naar 0.14 is slechts 1-hondertse....
Haal je carburateur er ff af, maak hem schoon en controleer de hoogte van de gasnaald
je hebt nu het boek en ik neem aan dat de hoogte ook vermeld staat.
check dan gelijk ff alle sproeiers, hebben ze wel de juiste maat volgens het boek.
( PS luchtfilter wel goed schoon ? )
blaas voorzichtig alle kanalen schoon, haal wel ff eerste de schuif die naar het vacüum gedeelte gaat eraf, verkeerd kanaal kiezen met de compressor en je ziet de schuif omhoog knallen, vindt ie vast niet leuk.
Kijk dan gelijk ff of het membraam nog goed is wat de schuif "bediend" , de veer nog heel is enz enz.
Suc6
Grtzzz Simon.