West-Friesland 2

Verzamelen bij MAC Hoorn om 12:00 Uur...

  • Zaterdag 5 Juni

    Stemmen: 8 66,7%
  • Zondag 6 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 12 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 Juni

    Stemmen: 3 25,0%
  • Zaterdag 19 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 20 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 26 Juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 27 Juni

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
yep ken iemand haar ff smsen ? ff waarschuwen anders loopt het misschien uit de hand :X :X


Mischien ben ik nu wel even de moraal ridder... Maar als we nu zorgen dat haar naam ook in dit topic niet in verband wordt gebracht met de string dan is niemand die het weet op ons na dan?
 
Mischien ben ik nu wel even de moraal ridder... Maar als we nu zorgen dat haar naam ook in dit topic niet in verband wordt gebracht met de string dan is niemand die het weet op ons na dan?

dan mag Viccie wel even de laatste 3 pagina's deleten :+ (zo'n drama is het nou ook weer niet... toch? als ze zich zo kleed zal ze er wel niet al te erge problemen mee hebben ;) )
 
nee ging er vanuit dat Onslow het over collega's op z'n werk had (heb namelijk ook 2x al gehad nu, wel op stage als bij AH :X ) daar doelde ik op met hoeken :+

en dat Horny?Moi? was een staaltje vermoorde onschuld spelen van mijn kant... 8-)

ik schrok me ook de pleuris hoor... zat 50 meter achter jullie... zie dat ding zo over de kop slaan :X

en met dat karma doelde ik op SN en Pter uit Dp5 (die hebben mij flink gepest met m'n dijkduikeling en zijn daarna allebij redelijk snel gevallen :X )

Zeker als het toch je eigen schuld is dat je op je bek gegaan bent hebben mensen snel hun woordje klaar.. helaas.. ze kennen immers het hele verhaal niet en dan nog.. alsof je zelf niet genoeg baalt en ellende ervan hebt :X :X

Schrok me ook echt de N*T* en reed het eerste stuk daarna ook zeker niet lekker...
We hebben weer flink wat engeltjes verspeelt met z'n allen zondag :X
 
Ben even op pad naar een klant en om af te koelen net een discussie gehad zakelijk pffffffff. Nee niet over het internetten enzo maar echt zakelijk.
 
en met dat karma doelde ik op SN en Pter uit Dp5 (die hebben mij flink gepest met m'n dijkduikeling en zijn daarna allebij redelijk snel gevallen :X )

niet alleen die 2 8-)


en ik ben nog niet gegaan *D


Daar krijg ik geen kans voor, voordat ik op snelheid ben valt ie uit elkaar B|
 
maareh.. ze weet zelf dus niks van die foto? Kan natuurlijk ook dat topic op slot ketsen :P en dan is er ook weinig aan de hand :?


[me]Viccie vind zulke topics eigenlijk niet zo netjes.[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan