West-Friesland

wf-rit

  • 2mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12uur

    Stemmen: 1 14,3%
  • mac-hoorn

    Stemmen: 6 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, daar was ik weer.

Ik breng m'n motor van de week even naar de dealer, want ik ben er toch niet tevreden over. Het vermoeden is dat ik 'm minstens een week kwijt ben, dus da's even minder, maar ik geloof dat het weer niet al te best wordt deze week
Wat is het probleem ermee?
 
Wat is het probleem ermee?

Keuzemenu van m'n desboard doet het niet, waardoor ik alleen de totaalteller heb en dat vind ik irritant. (schijnt dat de dealer dit al wist..... :( ) En m'n benzine indicator werkt niet goed waardoor ik van het weekend moest duwen naar de pomp omdat ie helemaal leeg was..... ( 19.5 liter in een 18 liter tank....) De hele unit schijnt opgestuurd te moeten worden en dat duurt volgens Niwa een week.
 
:Z :z Geen last van.
(alles door een proxy/firewall laten lopen heeft zo zijn voordelen) :+

Waarschijnlijk bij een klein bedrijf wel, maar 85000 clients is net iets andere koek...

En zoals vriend Johan ooit gezegd heeft... "Ieder voordeel heeft zijn nadelen"
 
nou de motor is opgehaald door Bleeker... m'n vader betaald een groot stuk van de reparatie (normaal probeer ik niet op z'n beurs te leven... maar nood breekt wet :X )

hopelijk kan ik volgende week weer rijden...
 
Waarschijnlijk bij een klein bedrijf wel, maar 85000 clients is net iets andere koek...

En zoals vriend Johan ooit gezegd heeft... "Ieder voordeel heeft zijn nadelen"
85000 clients achter een (correct geconfigureerde) proxy kunnen het Sasser virus ook niet krijgen hoor. :z
 
85000 clients achter een (correct geconfigureerde) proxy kunnen het Sasser virus ook niet krijgen hoor. :z

Hee FBW, waarom zet je niet in je sig. dat je oprichter bent van het W-F donut poser gebeuren? Jij bent toch degene die ons erop heeft geattendeerd
 
nou de motor is opgehaald door Bleeker... m'n vader betaald een groot stuk van de reparatie (normaal probeer ik niet op z'n beurs te leven... maar nood breekt wet :X )

hopelijk kan ik volgende week weer rijden...

Hoe groot acht je de kansen dat je zondag mee kan?

over 9 mei gesproken. Wie willen er bij de mac Hoorn verzamelen om zo met de donut crew :9 wat klinkt dat ;) naar Venendaal te rijden?
 
Keuzemenu van m'n desboard doet het niet, waardoor ik alleen de totaalteller heb en dat vind ik irritant. (schijnt dat de dealer dit al wist..... :( ) En m'n benzine indicator werkt niet goed waardoor ik van het weekend moest duwen naar de pomp omdat ie helemaal leeg was..... ( 19.5 liter in een 18 liter tank....) De hele unit schijnt opgestuurd te moeten worden en dat duurt volgens Niwa een week.

Nou, net even gebeld en het schijnt erg druk te zijn. Ik heb dus maar besloten nog even te wachten.
 
Ik hoop dat ze het bij Niwa oplossen voor je, misschien moet die hele unit worden vervangen, begin je gelijk met 0 km stand :o

Trouwens, die knallen uit de uitlaat komen toch bij mij vandaan.
 
Hee FBW, waarom zet je niet in je sig. dat je oprichter bent van het W-F donut poser gebeuren? Jij bent toch degene die ons erop heeft geattendeerd
[me]fbw heeft er nog niet eens op gereden... :X (De motor was stuk voordat die balk open is gegaan)[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan