What about chopper terugdraaien?

Sasquatch

Rookie
28 aug 2006
3
0
Hardenberg
Lees ik mooi de 'sticky' dingen door, en wat andere topics over het (laten) terugdraaien van motoren... lees ik alleen maar dingen over die racertjes met hier en daar de opmerking dat het met een chopper natuurlijk anders is.
Hoe zit dat dan met een chopper??
Stel, ik heb straks mijn rijbewijs (ben 19), en stel ik kan toevallig goedkoop aan een goede Yamaha DragStar 1100 komen... valt zo'n ding dan enigsinds terug te draaien? of moet ik op zoek naar een DragStar 650, of moet ik uberhaupt niet op zoek naar een chopper de komende 2 jaar?
bvd
 
een dragstar 650 zou nog gaan, maar ik denk dat een 1100 voor geen meter loopt...

Ik denk dat het voor deze motor wel meevalt hoor. Het gewicht is niet heel erg hoog en de bouw is laag alleen ik denk niet dat je veel moet verw88 van het vermogen.

Maar waarom een 1100 of 650 als je een tijdelijke chopper zoekt voor in je 25kw periode kun je ook gaan denken aan een 250 virago, rebel zijn wat kleiner maar zijn wel choppers ;) Natuurlijk kun je ook gaan voor de nog kleinere versie de 125cc mgoed aangezien je nu al in de richting zoekt van de 600-1100 zal ik dat maar niet doen O-)



Ik heb momenteel om mijn 25kw periode door te komen een Honda rebel 250, heb m iets aangepast maar vind m zelf op zich wel stoer voor een 25kw-er. Ow en ik heb geen last gehad van setjes om er 25kw van te maken.

honda%20rebel.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan