What The Fuck! Dit was ooit MIJN Leonardo 125cc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Je zou kunnen stellen dat ze 'm mooi opgeknapt hebben *O*

Voor:

full


(meer foto's op plm pagina 120: Mijn andere Motorscooter OOK gestolen! En weer terug!!! )
 
Laatst bewerkt:
Hmm helaas kan ik de foto niet "lenen" van Marktplaats. :( Hopelijk kan de verkoper 'm leuk verkopen :Y

Edit: gezien dat het toch gelukt is de MP link maar verwijderd. Overigens staat in MP advertentie het kenteken, vandaar dat ik weet dat 't 'm is :Y Wel gaaf dat ze 'm zo opgeknapt (of beter nog, "gepimpt") hebben. :)

Het was trouwens een superscooter: ongeveer 5600km op de teller voordat'ie gejat werd '( En iets van 6.800km toen'ie terug kwam. :X
 
Laatst bewerkt:
is die van jou geweest? daim ik zou gek worden dat ik zo mijn gerief zo te koop zou zien staan ... maar je moet wel toegeven dat hij knap opgemaakt is...
 
Je vertelde mij dat deze 125cc al een heel tijd geleden gestolen was. Nu pas weer teruggevonden. Jeej ik dacht die zal wel ergens in het buitenland zijn :)
 
Nee nee, het zit een beetje anders. Ding was ongeveer 3,5 jaar geleden gestolen. Toen is'ie na 11 maanden teruggevonden. Daarna heb ik 'm als wrak (zie foto 1) verkocht voor een prikkie. Later heb ik nog eens op de site van de rdw gekeken of de scooter nog leefde of dat'ie gesloopt was. En verdomd, ding stond wederom als gestolen geregistreerd. En nu vind ik 'm ineens terug, op marktplaats, met een 2tje op de plaat, helemaal opgeknapt. Vind ik wel leuk :) Blijkbaar iemand die er plezier in had de scooter op te knappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan