Wie gaan waar naar toe met de motor??

Lucky you allemaal. Dit jaar doe ik rustig aan en ga ik niet echt weg. Mijn portemonnee zal aardig leeg zijn als ik alle hebbedingeskes en premies heb betaald van de ZRX.

Ben zelf ook altijd met Vrij Uit weggeweest (1999 de Eiffel, 2001 de Auvergne). Zou vorig jaar de Vrij Uit-groepsreis naar de Provence doen, maar die reis ging niet door vanwege te weinig inschrijvingen en ik zag het niet zitten om in me uppie daar in dat hotel te zitten.

Maar wie weet volgend jaar met Horizon naar Corsica? Die reis is altijd heel snel volgeboekt heb ik gemerkt.
 
Elk jaar met 2 vrienden doen we een rondje Europa in een weekje. Lekker pasjes rijden in Frankrijk, Italië, Zwitserland en op de heen en terugweg natuurlijk het betere bochtenwerk in Duitsland. Gewoon lekker de hele dag rijden en s'avonds in een plaatselijk restaurantje een lekker hapje eten. Kijk er elk jaar weer naar uit.
 
bazx, wanneer naar denmark ff heen en weer.????

zie ± 5 terug reply met foto oeps
poi,poi,poi })

Lekker he dat rond scheuren op een testversie ZX 636.... he.he :9~
 
HIER WIL IK WEL EVEN OP REAGEREN, ben vorig jaar met een maat naar frankrijk geweest. Zijn via Luxemburg, Franse alpen richting N85 gegaan. Hebben alleen de B-wegen genomen en het is daar echt heel erg ok. aardige mensen, ok ok alleen die fransen niet dan. Ach viel wel mee, mede motorrijders zijn heeeeeel erg relaxed en hebben vaak goeie tips voor overnachtingen en strakke routes. War ook wel leuk is is dat je in het zuiden wel een beetje bewonderd wordt en de automobilisten respect voor je hebben(anders dan in Nederland)en netjes voor je opzij gaan zodat jij met je motor lekker kan doorkachelen. Zelfs als het heel krap is dan gaan ze nog opzij en kan je dat strakke bochie nog even meepikken, maar het blijft natuurlijk uitkijken. Het mooiste stuk vond ik wel tussen Digne le Bain en Cannes, niet te filmen hoeveel bochten hier in zitten.........Pfjuuuuuwwwww :]
 
wij gaan de Blue Ridge Parkway route doen en we beginnen in virginia , de tocht die wij maken is ongeveer 900 km lang maar als het ons goed bevalt dan doen we de gehele route tot het eind en dat is in georgia.
 
Eind Mei heb ik voor motorgekken op m'n werk een lang weekend geregeld.

Dit keer met THAT motorreizen.
3dagen / 2 overnachtingen met 13 motoren rond de Moesel e.d.

De vorige keren hebben we ook alles via Vrijuit geregeld, lukte dit keer niet.
Het is nu een grotere groep en Vrijuit is niet bepaald flexibel.

Nu maar hopen dat het mooi weer wordt
 
naar de harz met ongeveer 15 motoren. De planning is om dit in augustus te doen :]
 
Net terug van een weekje Italië (Toscane en Appenijnen).
Hemelvaart 3 dagen Eifel/Moezel :9
Pinksterweekend 3 dagen Odenwald :9
September nog 3 dagen Dolomieten :9~
En dan komt er hopelijk nog zo hier en daar een extra weekendje bij :)
 
Eerste twee weken van Juli via de oostkant van het Frankenrijk richting Mediterané en dan langs de kust naar het Iberisch Schiereiland om daar nog wat dagen de Costa's onveilig te maken.
Het gezelschap: Guzzi V11 Sport, V-Max, Speed Triple enne ohja, ik ook nog op m'n GSX600F-je...
*vraag me af wanneer die LeMans weer rijdbaar is, en velen met mij...* :z
 
Volgend jaar oost europa met paar maten normaal gezien , dees jaar wss thuisblijve zonder moto '(
 
Ben net terug uit Jerez...
MotoGP gekeken en errug veel bochten gereden! vooral ri. Ronda is super! Pyreneeën zijn ook errug :} (spaanse kant dan...)
6626km in 14 dagen... weinig snelweg, veel heel veel bochten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan