Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo rijden, lekker langs de Lek een stuk.
Ga eerst langs Co in Doesburg, die had nog een paar dingetjes die bij de Racing Orange horen ... haal ik op voordat ik doorrij naar Beemte.
Zal een leuk ritje worden alles bij elkaar :Y
 
Was jij ook van plan te komen Dennis?

Ik krijg nu echt de neiging om op de brommert te springen ...
neiging is bijna nog sterker dan op m'n vrouw te springen ;)

Marco, ik ga zeker vandaag naar Beemte komen :Y

ik hoop dat het niet waar is met die neigingen van je... ben je daar nou nog langs geweest? ik heb staan wachten daar, maar je kwam maar niet :')
 
Was jij ook van plan te komen Dennis?

Ik krijg nu echt de neiging om op de brommert te springen ...
neiging is bijna nog sterker dan op m'n vrouw te springen ;)

Marco, ik ga zeker vandaag naar Beemte komen :Y


Was :Y

Maar het heeft hier tot 1 uur geregend '(

Nu schijnt de zon 8-)
 
Het heeft even geduurd, maar nu het juiste motor-weer is aangebroken heb ik mijn Duc verkocht. Aangezien ik geen tijd en plek heb komt er voorlopig even geen andere. Mijn naam kan dus uit de openingspost (foto stond er al 3 deeltjes niet meer bij).

Ik wens hierbij iedereen veel motorplezier! (en voor degene die nog geen Monster hebben: niet twijfelen, maar doen! Een Monster is het ultieme motorrijden!)
 
ik hoop dat het niet waar is met die neigingen van je... ben je daar nou nog langs geweest? ik heb staan wachten daar, maar je kwam maar niet :')
Yep, was om half vier daar geloof ik ... zaal was al leeggeruimd ... Thijs was er uiteraard nog, maar die zei al dat ik niet een half uur later had moeten komen O-)
12:30 vertrokken, langs de Lek tot Elst (net voorbij Wijk bij Duurstede) ... heerlijk gereden, lekker rustig, droog :Y
via Veenendaal en de A12 naar Arnhem, oostzijde van de ring naar Doesburg, was tegen drieën bij Co ... nog wat spulletje van de bella opgehaald *O*
Meteen weer vertrokken, terug naar ring Arnhem, A50 naar Apeldoorn, afslag A'doorn noord, naar Beemte.
Ff kort staan kletsen met de nog aanwezigen, waren er niet veel meer. Iedereen vertrok, dus Thijs en ik ook. Droge rit terug naar Bodegraven, bakkie gedaan bij de Mac en net na zes uur thuis. Lekker ritje :]
Mag de Mostro wel afspuiten, toch paar keer wat spray van koekblikken op de snelweg over me heen gehad ... mocht de pret niet drukken :}
Thijs, was weer leuk je te zien, binnenkort wil ik je toch eens meenemen langs de Lek ... echt dolle pret over de dijkjes :Y
CU soon :Y
 
Laatst bewerkt:
Ben ook nog even naar de beemte geweest maar dan met de fiat 500(40 jaar oud),vind het een super gaaf initiatief en hoop ook voor Thijs en siep dat dit een vervolg mag krijgen en uit mag groeien als een soort monsterdag :Y :Y jammer van het weer maar de toon is gezet :)ook super van de standhouders om aanwezig te zijn blijft toch altijd weer een gok qua handel zeker met dit weer ,maar goed te zien dat men er was :) :)
ook leuk om m'n oude multi weer eens weer te zien en te horen dat de eigenaar met duo er veel plezier mee hebben *O* *O*
 
Ben ook nog even naar de beemte geweest maar dan met de fiat 500(40 jaar oud),vind het een super gaaf initiatief en hoop ook voor Thijs en siep dat dit een vervolg mag krijgen en uit mag groeien als een soort monsterdag :Y :Y jammer van het weer maar de toon is gezet :)ook super van de standhouders om aanwezig te zijn blijft toch altijd weer een gok qua handel zeker met dit weer ,maar goed te zien dat men er was :) :)
ook leuk om m'n oude multi weer eens weer te zien en te horen dat de eigenaar met duo er veel plezier mee hebben *O* *O*
Jammer dat ik je gemist heb Emile, had graag eens kennis met je gemaakt en je m'n bella Racing Orange laten zien :Y
Volgende keer beter ... en eh je ouwe bok wordt goed gebruikt, dit jaar al 3000 Km gereden, dus al zeker 6 keer ketting ingespoten op 't bokkie :Y
 
Vanacht om 00.36 geboren : JUUL *O* *O*

bijna 8 pond en kerngezond. dus moeder en zoon maken het goed !

Bevalling was uiteindelijk weer heavy: Juul is uiteindelijk met de vacuumpomp gehaald en had 2x navelstreng strak om de nek. ademde derhalve niet en moest gelijk aan de zuurstof -O- ....gelukkig eind goed al goed !! *O*


zo...en nu gaat pappa slapen,,, :z :z :z

Proficiat kerel,

alle gezondheid toegewenst... voor je vrouw en je kleine.

hier een paar kadotips voor de fam. ;)

32703213_4.jpg


Diversen en overige - Kind en Baby - Speurders.nl

IB1229_l.jpg


Wayfair.com - Online Home Store for Furniture, Decor, Outdoors & More


Chicco-Ducati-Monster-Ride-on-Motorcycle~img~IB~IB1229_c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thijs, was weer leuk je te zien, binnenkort wil ik je toch eens meenemen langs de Lek ... echt dolle pret over de dijkjes :Y
CU soon :Y

Uhhh, jij hebt het over die dijk waar je zo heerlijk je motor plat kun rijden, waar oude dametjes proberen je het graf in te jagen :? nee dolle pret joh |(
Is goed Marc, binnenkort maar weer eens afspreken ;)
 
Je kent toch die debielen met tijgeroortjes en een staartje op de helm... ? |(

Ze hebben er zelfs de ducati voor gevonden :r

122_0608_01_z%2B2006_ducati_monster_challenge%2Btiger_bike_static.jpg
 
Uhhh, jij hebt het over die dijk waar je zo heerlijk je motor plat kun rijden, waar oude dametjes proberen je het graf in te jagen :? nee dolle pret joh |(
Is goed Marc, binnenkort maar weer eens afspreken ;)
Nee, da's de IJsseldijk, die is smaller en onoverzichtelijker ;(
Lekdijk is afgelopen jaar voor een groot deel opnieuw ingericht, met van die fietssuggestiestroken aan beide kanten, daardoor oogt die smaller ;)
Is ook niet erg, gaat niet om de hoge snelheden, maar om het lekker bochies rijden :]
 
Nee, da's de IJsseldijk, die is smaller en onoverzichtelijker ;(
Lekdijk is afgelopen jaar voor een groot deel opnieuw ingericht, met van die fietssuggestiestroken aan beide kanten, daardoor oogt die smaller ;)
Is ook niet erg, gaat niet om de hoge snelheden, maar om het lekker bochies rijden :]

Gaan we doen Marc, heb nu weer tijd genoeg om te :] , heb net overeenstemming bereikt :Y
 
Je kent toch die debielen met tijgeroortjes en een staartje op de helm... ? |(

Ze hebben er zelfs de ducati voor gevonden :r

[afbeelding]

Nounou, wat een statement.... Ik ken toevallig iemand die van die oortjes op haar helm heeft zitten.. Haar nickname is daarentegen ook Tijgertje en heeft een oranje motor.
Zal doorgeven wat men zoal over haar denkt :)


:+
 
Laatst bewerkt:
Nounou, wat een statement.... Ik ken toevallig iemand die van die oortjes op haar helm heeft zitten.. Haar nickname is daarentegen ook Tijgertje en heeft een oranje motor.
Zal doorgeven wat men zoal over haar denkt :)


:+

Ik zou niet hardop melden dat je zo'n iemand kent :+

Enne.... heb haar al online hier ontmoet en die discussie al gevoerd })

Maar ze kan nu wel een Ducati gaan rijden... _O-


*edit* men.... ik ben de enige tot nu toe...
 
Laatst bewerkt:
Je kent toch die debielen met tijgeroortjes en een staartje op de helm... ? |(

Ze hebben er zelfs de ducati voor gevonden :r

[afbeelding]

Die Monster is net niet zo lelijk als die andere die hier laatst stond van West Coast Customs (die zwarte M1100s met gigantisch kontje), maar lelijk is ie wel :r

Die oortjes en staart op je helm vind ik best lollig eigenlijk :+
 
Iemand nog interesse in een S4Rs

Unieke Monster S4RS-Bj.2006- 8000 Km.-getuned( 148 A.wiel P.k.!!)gebalanceerde krukas-cplt.termi uitlaat systeem-div.rizoma accesoires-perf. stuurdemper-magnesium caterdeksel-alles carbon-grote beurt en 12 mnd. garantie!
Nieuwprijs van deze motor is ruim € 23.000,-
Nu € 13.950,-
 
3,5 rooie per jaar afschrijving |(
Iemand nog interesse in een S4Rs

Unieke Monster S4RS-Bj.2006- 8000 Km.-getuned( 148 A.wiel P.k.!!)gebalanceerde krukas-cplt.termi uitlaat systeem-div.rizoma accesoires-perf. stuurdemper-magnesium caterdeksel-alles carbon-grote beurt en 12 mnd. garantie!
Nieuwprijs van deze motor is ruim € 23.000,-
Nu € 13.950,-
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een S4Rs

Unieke Monster S4RS-Bj.2006- 8000 Km.-getuned( 148 A.wiel P.k.!!)gebalanceerde krukas-cplt.termi uitlaat systeem-div.rizoma accesoires-perf. stuurdemper-magnesium caterdeksel-alles carbon-grote beurt en 12 mnd. garantie!
Nieuwprijs van deze motor is ruim € 23.000,-
Nu € 13.950,-


Pfieuuwwww blijft 14 mille...

Grtz Zieke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan