Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op deze foto had ik ze er net op gezet , was ergens half mei geloof ik
zal morgen ff een vers piccie schieten en plaatsen voor vergelijk :W

Maw ze zijn een half jaartje oud dan ga ik ervan uit dat nog mooi zijn maar die van mij (géén samco)zijn helemaal verbleekt na iets meer dan een jaar ,ziet er niet uit :r
 
:?

ik denk eigenlijk dat Marcel gelijk heeft (sorry Buutske)

Ehhh ik heb even niet zo goed opgelet geloof ik,ik ging er vanuit dat het om die slangenset ging ipv het hele blok dus ik moet mijn mening even bijstellen.Of het past weet ik niet zeker maar allees is idd pas te maken,probleem zou de airbox kunnen zijn die is volgens mij een stuk groter en zou mischien niet in het frame en/of onder de tank kunnen passen .
 
Ehhh ik heb even niet zo goed opgelet geloof ik,ik ging er vanuit dat het om die slangenset ging ipv het hele blok dus ik moet mijn mening even bijstellen.Of het past weet ik niet zeker maar allees is idd pas te maken,probleem zou de airbox kunnen zijn die is volgens mij een stuk groter en zou mischien niet in het frame en/of onder de tank kunnen passen .


En als je dan weer gaat terug gaat redeneren ;) ...denk je nou werkelijk dat ze ook een andere tank hebben :N .... want als het frame anders is moet ook de tank weer breder zijn :Y ....laten we er gewoon maar vanuit gaan dat het gewoon past; anders is het voor zo'n kleine fabriek gewoon niet te doen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan