Wie heeft er een Ducati Monster, deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je goed leest Marcel dan zijn er ook in dit topic voetballiefhebbers en die komen ook op meetings af :+
Je denkt toch echt niet dat ik ze van mijn club meeneem :')
Alsof ik dat nodig acht _O-
Maar de steen is bij lange na niet in jou hand :W
 
Vind voetbal leuk of vind et niet leuk.
Et was gewoon wel een serieus stukje geschiedschrijving geweest als het was gelukt. Dat kunnen ook anti-voetbalmensen moeilijk ontkennen.
 
Ben gewoon ziek van al dat anti-voetbal volk wat hun mening door de strot probeert te drukken terwijl er 95% gewoon van een heel leuk spelletje geniet.
Dat jij hier heel stoer gaat vertellen wat jij wel niet tegen een één of andere boer hebt durven doen getuigt van dezelfde kwaliteit als die bewuste boer.
En ja, als je een grondhekel aan voetbal hebt had je beter 4 weken op een onbewoond eiland moeten gaan zitten :W


Dan zit jij toch een beetje op hetzelfde niveau als die figuursma in de winkel.Ik probeer niemand wat door zijn strot te drukken ik geef slechts mijn mening,ik loop niet met een vlag in welke kleur dan ook te verkondigen dat ik niet van voetbal houd net zoals ik andere mensen lastig val met één of andere k*t toeter om mijn mening te verkondigen en in tegenstelling tot héél veel andere mensen was ik wel gewoon aan het werk terwijl de rest voetbal keek met gevolg dat leveranciers niet bereikbaar zijn en ga zo maar door dus ik weet niet wie hier de meeste overlast veroorzaakt hoor Rick.In die winkel werd ik net als nu min of meer uit het niets aangevallen op het feit dat ik niet van voetbal houd en daar heb ik op gereageerd niks meer en niks minder en ik zou haast aan mezelf gaan twijfelen als ik hier niet mensen had gevonden met dezelfde gedachte als ik,dus als jij en 95 % van de mensen van voetbal houd prima dat mag van mij maar val mij daar niet mee lastig :W


Oh ja laat mij als mietje nou ook eens één keer een stoer moment hebben die heb ik al zo weinig ;)
 
Als je goed leest Marcel dan zijn er ook in dit topic voetballiefhebbers en die komen ook op meetings af :+
Je denkt toch echt niet dat ik ze van mijn club meeneem :')
Alsof ik dat nodig acht _O-
Maar de steen is bij lange na niet in jou hand
:W

Gelukkig niet Rick dan zou ik nl een soort van heilig zijn en dat bent ik echt niet hoor evenals dat ik niet foutloos ben daar bestaat dan ook weer een woord voor en dat is menselijk ;)
 
Vind voetbal leuk of vind et niet leuk.
Et was gewoon wel een serieus stukje geschiedschrijving geweest als het was gelukt. Dat kunnen ook anti-voetbalmensen moeilijk ontkennen.

Ontken ik ook niet maar dat was ook niet de discussie ;)
 
Als je goed leest Marcel dan zijn er ook in dit topic voetballiefhebbers en die komen ook op meetings af :+
Je denkt toch echt niet dat ik ze van mijn club meeneem :')
Alsof ik dat nodig acht _O-
Maar de steen is bij lange na niet in jou hand :W

Zo jij ook weer je stoer momentje gehad ;)
 
Ben gewoon ziek van al dat anti-voetbal volk wat hun mening door de strot probeert te drukken terwijl er 95% gewoon van een heel leuk spelletje geniet.
Dat jij hier heel stoer gaat vertellen wat jij wel niet tegen een één of andere boer hebt durven doen getuigt van dezelfde kwaliteit als die bewuste boer.
En ja, als je een grondhekel aan voetbal hebt had je beter 4 weken op een onbewoond eiland moeten gaan zitten :W

Ik ben niet anti-voetbal, maar heb er wel een grafhekel aan.
Tijdens de finale had ik een beamer + scherm in mijn tuin staan en hebben we met vijftien gelijk gestemden naar de ellende zitten kijken, uiteraard kompleet uitgedost zoals een liefhebber dat hoort te doen, kompleet met Vulvazela's, hoedjes en vlaggen (en bier), man oh man wat hebben we een lol gehad, of de rest van de buurt daar ook zo van heeft genoten weet ik nog niet, maar ga ik vast snel horen })
 
Laatst bewerkt:
Dan zit jij toch een beetje op hetzelfde niveau als die figuursma in de winkel.Ik probeer niemand wat door zijn strot te drukken ik geef slechts mijn mening,ik loop niet met een vlag in welke kleur dan ook te verkondigen dat ik niet van voetbal houd net zoals ik andere mensen lastig val met één of andere k*t toeter om mijn mening te verkondigen en in tegenstelling tot héél veel andere mensen was ik wel gewoon aan het werk terwijl de rest voetbal keek met gevolg dat leveranciers niet bereikbaar zijn en ga zo maar door dus ik weet niet wie hier de meeste overlast veroorzaakt hoor Rick.In die winkel werd ik net als nu min of meer uit het niets aangevallen op het feit dat ik niet van voetbal houd en daar heb ik op gereageerd niks meer en niks minder en ik zou haast aan mezelf gaan twijfelen als ik hier niet mensen had gevonden met dezelfde gedachte als ik,dus als jij en 95 % van de mensen van voetbal houd prima dat mag van mij maar val mij daar niet mee lastig :W


Oh ja laat mij als mietje nou ook eens één keer een stoer moment hebben die heb ik al zo weinig ;)


Nee joh, dat doe jij helemaaaal niet :')

Zo dat oranje gezeik hebben we ook weer gehad nu snel overal die bende opruimen en weer terug naar het normale leven *O* *O*


Alleen maar de eerste post na de verloren finale.... oftewel jou mening op het meest lullige moment hier verkondigen....


Dit was voor mij al genoeg om te reageren maar had daar ff geen trek in op dat moment totdat je ook nog eens persé moest melden dat je een oranje-fan die jou "lastig" viel af te katten...


Maar goed, case closed toch :+
 
Wees jij nou maar blij dat dat hok niet oranje is enne waar staat dat orgel dan zal ik die eerste steen eens effe die kant op dirigeren })
De mijne is dat toevallig wel ... wat is daar mis mee :?

Zondag in Beusichem })
Zal wat voetbalfans meenemen O-)
Ah ... kom jij ook al met dat Multi-geval :]


Is da vier kleppen in totaal of vier kleppen per cilinder? Mooie kleur combi, is helemaal hot nu dat mat grijs!
Maakt dat wat uit dan ... of je wel of niet gaat komen zondag :?
Gewoon komen man :Y

Ik ben niet anti-voetbal, maar heb er wel een grafhekel aan.
Tijdens de finale had ik een beamer + scherm in mijn tuin staan en hebben we met vijftien gelijk gestemden naar de ellende zitten kijken, uiteraard kompleet uitgedost zoals een liefhebber dat hoort te doen, kompleet met Vulvazela's, hoedjes en vlaggen (en bier), man oh man wat hebben we een lol gehad, of de rest van de buurt daar ook zo van heeft genoten weet ik nog niet, maar ga ik vast snel horen })
ASO ;)


Lijstje voor Beusichem Blaffers :)
Dennis: "Als het droog is dan blaf ik daar wel ff naar toe :Y "
Marc: "Daar zat ik dus ook aan te denken :Y "
liekie: "mits Marcozz zijn ST2 weer in orde heeft.... ;) "
Casper: "misschien dat ik zondag ook wel met een ''naked'' bike kom :+ "
Peter (Lexr): "Ga trouwens bij goed weer ook ff naar de 4-klepperdag :] "
Allan: wil maar als te graag ;)
Rick: "Zondag in Beusichem }) "
Peter (S4RS): "Is da vier kleppen in totaal of vier kleppen per cilinder?"

Zullen we nog afspreken op een plek en een bepaald tijdstip?
Bijvoorbeeld Mac te Bodegraven om 10 uur komende zondag.
Vergeet niet kleingeld voor de pont bij Beusichem mee te nemen.
 
Nee joh, dat doe jij helemaaaal niet :')Alleen maar de eerste post na de verloren finale.... oftewel jou mening op het meest lullige moment hier verkondigen....


Dit was voor mij al genoeg om te reageren maar had daar ff geen trek in op dat moment totdat je ook nog eens persé moest melden dat je een oranje-fan die jou "lastig" viel af te katten...


Maar goed, case closed toch :+


Was dus idd één keer mijn mening geven in ik geloof iets van vier weken WK en dan kan je het niet eens zijn met het tijdstip maar dan vind ik het nog steeds niet een mening door iemands strot drukken en vwb die oranje fan,dat was tijdens een wedstijd die op een middag gespeeld werd en de dames van de winkel aan mij vroegen of ik ging kijken waarop ik nee antwoorde en zei dat het mij niet intresseerde waarna die mafkees gelijk begint met rot jij effe lekker naar het buitenland ofzo nou dan vind ik het volstrekt legitiem om daar op te reageren.Deze bewuste opmerking was trouwens ook in reactie op een reactie van een medeforumster .

Zo nu houd ik er ook over op :Y
 
De mijne is dat toevallig wel ... wat is daar mis mee :?Ah ... kom jij ook al met dat Multi-geval :]Maakt dat wat uit dan ... of je wel of niet gaat komen zondag :?
Gewoon komen man :YASO ;)


Lijstje voor Beusichem Blaffers :)
Dennis: "Als het droog is dan blaf ik daar wel ff naar toe :Y "
Marc: "Daar zat ik dus ook aan te denken :Y "
liekie: "mits Marcozz zijn ST2 weer in orde heeft.... ;) "
Casper: "misschien dat ik zondag ook wel met een ''naked'' bike kom :+ "
Peter (Lexr): "Ga trouwens bij goed weer ook ff naar de 4-klepperdag :] "
Allan: wil maar als te graag ;)
Rick: "Zondag in Beusichem }) "
Peter (S4RS): "Is da vier kleppen in totaal of vier kleppen per cilinder?"

Zullen we nog afspreken op een plek en een bepaald tijdstip?
Bijvoorbeeld Mac te Bodegraven om 10 uur komende zondag.
Vergeet niet kleingeld voor de pont bij Beusichem mee te nemen.

Dat is geen hok Marc ;)
 
Ik ging laatst een broodje halen tussen de middag en had even een "aanvaring"met één of andere randdebiel die het maar raar vond dat ik niks met voetbal heb en vond dat ik beter naar het buitenland kon gaan toen heb ik die kneus maar even fijntjes uitgelegd dat daar ook gevoetbald wordt en dat ik met mijn niet voetbal liefhebber zijn geen overlast veroorzaak in tegenstelling al die mongolen met die oranje vlaggen en klere bende en die k*t vuvuzela's daarna was hij snel uit de winkel met een rood hoofd :)


:^
 
Enne marc , denk dat ikzelf ergens tussen 11 en 12 uitrij

dus 10u bodegraven gaat m niet worden , zie jullie miss daar wel :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan