Wie heeft er een Ducati Monster? ***Deel 27***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh,

weet iemand waar ik een korter achter spatbord kan vinden. Zelf vind ik de orginele te ver mee lopen met het achterwiel.

Gr,

Sniep

Goedemorgen allemaal,

Volgens mij is korter altijd makkelijker op te lossen dan langer...
Je hebt toch gewon een kunststof hugger?
 
Goedemorgen allen,

gisteren nieuwe conti dempers bij Emile gehaald en meteen erop laten monteren..
nou het zijn alles behalve demperss want het geluid dempt ie niet echt.. _O- _O-

wat een geweld komt eruit zeg, ik schrok me te pletter toen ik 'm open trok! bruuuuuttt geluid! Ik heb dus gewoon van apeldoon met big smileeee zitten rijden tot amsterdam en veel koekblikkers keken me van WTFFFF heeft ie die vent nou onder zn motor hangen _O- })

Ik wou gisteren wat filmpjes schieten maar zou de buren daar geen plezier mee doen dus dan wordt het maar vanmiddag.. filmpje volgt zsm!! :]


Emile, nogmaals bedankt!! :Y
 
Goedemorgen allen,

gisteren nieuwe conti dempers bij Emile gehaald en meteen erop laten monteren..
nou het zijn alles behalve demperss want het geluid dempt ie niet echt.. _O- _O-

wat een geweld komt eruit zeg, ik schrok me te pletter toen ik 'm open trok! bruuuuuttt geluid! Ik heb dus gewoon van apeldoon met big smileeee zitten rijden tot amsterdam en veel koekblikkers keken me van WTFFFF heeft ie die vent nou onder zn motor hangen _O- })

Ik wou gisteren wat filmpjes schieten maar zou de buren daar geen plezier mee doen dus dan wordt het maar vanmiddag.. filmpje volgt zsm!! :]


Emile, nogmaals bedankt!! :Y

Ik ben benieuwd naar het filmpie, moet ook nog andere dempers hebben...
 
Ziet dat er zo uit toevallig?

Heb nog nooit van 'conti dempers' gehoord namelijk. Wat zijn het precies?
 
Ziet dat er zo uit toevallig?

Heb nog nooit van 'conti dempers' gehoord namelijk. Wat zijn het precies?

Inderdaad, dat zijn ze.. lange strakke chromen pijpjes..
het zijn old skool ducati race-uitlaten. naast het geweldige geluid ook best zeldzaam.
 
Inderdaad, dat zijn ze.. lange strakke chromen pijpjes..
het zijn old skool ducati race-uitlaten. naast het geweldige geluid ook best zeldzaam.


Gaaf, ik heb ze inderdaad nog niet eerder gezien op een Monster.
 
@MRT187 zou je m'n piccie in de OP willen vervangen door de volgende :?
Kenteken is nu nog te zien is me opgevallen ... lijkt me niet handig ... vandaar ;)
[afbeelding]

Tjah dat zien ze op straat ook :+ Wat hebben ze daar nu aan :? Aan de hand van een autokenteken kunnen ze nog controleren of hij APK gekeurd is , sow :?
 
Laatst bewerkt:
@ Monster Marc - piccie aangepast....linkie ook....

De rest zal tot morgen moeten wachten, ben er ff klaar mee voor vandaag, nu maffen :W

Ik post morgen wel ff een voorstelletje voor de OP, als iedereen het er mee eens is knal ik 'm er overheen...

En als ik per ongeluk iemand uit het overzicht knikker? gewoon ff piccie posten dan zet ik je er weer bij...Of via pb, dan hoef ik geen half topic door te lezen ;)

Ben benieuwd. 't Ziet er nu al goed uit hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh,

weet iemand waar ik een korter achter spatbord kan vinden. Zelf vind ik de orginele te ver mee lopen met het achterwiel.

Gr,

Sniep

Volgens mij hebben de meesten die zelf korter gemaakt en anders moet je gewoon ebay/mp, etc in de gaten houden.
 
Goeiemiddag trouwens :$
Zo ff weer een fotootje tussendoor :P

Foto0235.jpg
 
er zijn nog best wel wat leuke dingen te doen met zo een monster

duc_m6c%20rear.jpg


totti_motori_recycle.jpg


07DesmDev-1.jpg


Al zal die laatste niet tot iedereens zijn smaak zijn..
 
Tjah dat zien ze op straat ook :+ Wat hebben ze daar nu aan :? Aan de hand van een autokenteken kunnen ze nog controleren of hij APK gekeurd is , sow :?
Het is een goede gewoonte om op fora geen piccies met leesbaar kenteken te zetten :N
Het zou zomaar kunnen zijn dat je jezelf een keer laat gaan op de weg (lees gas open draaien) en dat je vol trots hier komt melden dat je daar en daar zo en zo hard hebt gereden :]
Dikke pret ... totdat de pelisie mee zit te lezen en er eens een "onderzoekje" tegenaan gooit :? Dan is een leesbaar kenteken niet zo handig O-)
Ik dacht dat het wel eens is voorgekomen dat een kerel een vette prent heeft gekregen doordat hij zelf een filmpje had geupload naar YouTube met mooie beelden van z'n moto en dat in datzelfde filmpje de "ietwat" te hoge snelheid was af te lezen op z'n dash -O-
Bewijslast zelf geleverd -O-
Snappie ;)
 
Mogguh,

weet iemand waar ik een korter achter spatbord kan vinden. Zelf vind ik de orginele te ver mee lopen met het achterwiel.

Gr,

Sniep

Als je goed zoekt zit er eentje op je eigen motor.....iets wat te lang is kun je nl. korter maken ;) . Rolletje Tesa schilderstape, dremeltje en je spaart weer -tig euro uit :Y , verknal je het |( ....niet erg; niemand wil z'n origineel spatbord nog hebben dus die zijn weer voor een habbekrats te koop _O- . Kun je verschillende modellen maken..... :) .
Al met al....dat is zo ge(sn)piept *D
 
Laatst bewerkt:
moest wel ff zoeken....
als vrouwlief niet moet werken ga ik ook mee!


*O* *O* *O* Het grote Monster-winterstop-KART-event *O* *O* *O*

In navolging op ons succesvol verlopen event in november 2010, gaan we het nog eens proberen! Vrij vertaald: men wil revanche!

Wie:
MarcelRS
PeterS4RS
MonsterMarc
Liekie (dus MarcoZz ook )
Her Docter
GerwinP
Musicmaestro
...

Waar:
Utrecht

Wanneer:
19 feb 2011

Programma:
18.15 aanwezig, 2 heats rijden en eten a ca. €60 pp.​
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
imag0043d.jpg

Ook maar ff 'n foto'tje tussendoor! Jammer van m'n deuk/krassen.. xD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan