Wie heeft er een ducati monster? deeltje 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet mijn Ducati 900 i monster nog laten keuren bij de RDW ( import) echter voor zitten LED knipperlichten met een E1 keurmerk!? Volgens mij moet dit minimaal een E3 keurmerk zijn. Weet iemand of dit problemen gaat geven bij de RDW?
Achter zitten de originele knippers er nog op.

Mocht het nog niet geregeld zijn en je toevallig in de buurt van Amssterdam wonen heb ik wel een paar originele lichtjes liggen. :W
 
Mocht het nog niet geregeld zijn en je toevallig in de buurt van Amssterdam wonen heb ik wel een paar originele lichtjes liggen. :W


Nee ik woon in het hoge noorden.
Ik weet nog niet wat ik doe, ik ken nog iemand die bij de RDW werkt die moet ik nog even vragen of dit een probleem geeft.
Thanks greetz Jos
 
Nee ik woon in het hoge noorden.
Ik weet nog niet wat ik doe, ik ken nog iemand die bij de RDW werkt die moet ik nog even vragen of dit een probleem geeft.
Thanks greetz Jos

ik heb ook nog 2 originele knippers voor !
als je ze wil hebben mag dat gratis en voor niets (Borger , drenthe , hoge noorden)
 
A TUTTI !!!





k027italiaans.jpg
 
Vind er niet alles mooi aan, maar iig wel de pijpen die zo strak naar achter lopen:
Monster_00017.jpg


Gelukkig nieuwjaar allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Hallo , voor iedereen de beste wensen en veel geluk, gezondheid en liefde. Laat het een mooie zomer worden met mooie veilige kilometers.

Grtz Peter
 
Beste wensen en veel zonnige kilometers toegewenst voor het nieuwe jaar aan iedereen! Tot een of ander evenement!

Gr. Cees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan