Wie heeft er een ducati monster? deeltje 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met Moto-world uit Naaldwijk?
Woensdag gaan m'n dochter en ik kijkenvoor t volgende Monstertje :Y :Y


[afbeelding]

Persoonlijk heb ik een (zeer) slechte ervaring met Motoworld Naaldwijk!! Toen nog 125cc genaamd (naam is recent gewijzigd).
Mijn eerste Duc, een M600, komt daar vandaan. Bleek achteraf veel meer kilometers gereden te hebben en compleet versleten cilinder en zuigers (na 'zogenaamd' 16.000km).
Halen zo'n beetje alles uit Italie, dus zonder boekjes en een onduidelijke afkomst (altijd link bij een Ducati). Ik heb er toch 2 maanden 'plezier' van gehad ;( ;( Goedkoop bleek dus toch duurkoop.

......maar resultaten uit het verlden bieden geen 'garantie' voor de toekomst... O-)
 
Geert 900.

Motoworld voorheen inderdaad 125cc. Op foto zien de fietsen er goed uit. Als je in de winkel komt staan ze er vaak een beetje afgeleefd bij. Vraag goed naar de historie en boekjes etc.
 
Hey Ducatisten,

We hebben voor mijn vrouwtje ook een monster aangekocht.
Heb het monstertje eens goed onderhanden genomen.
Groot onderhoud gegeven, kleppen afgesteld, nieuwe riemen, xenon gemonteerd, volledig gepoetst en uitlaten gepolierd.
Heb er mijn werk aan gehad maar het resultaat mag gezien worden denk ik.
Nu kan ze beginnen rijden.

Groetjes,

Geert RC8 *D
full
 
voor toekomstige monsterrijders/rijdsters, deze staat dus ook te koop een 900 S bjr 98 gewoon nieuwstaat dus............
full
carbonkuipje is inmiddels verkocht, verder een waslijst aan extra`s teveel om hier op te sommen
 
voor toekomstige monsterrijders/rijdsters, deze staat dus ook te koop een 900 S bjr 98 gewoon nieuwstaat dus............ [afbeelding] carbonkuipje is inmiddels verkocht, verder een waslijst aan extra`s teveel om hier op te sommen

Hey dit vind ik interessant! Ik weet inmiddels dat er goed gezorgd is voor deze monster. Wat is de teller-stand, en aan wat voor prijs zat je te denken?
 
Zo......het opbouwen is op aanraden van Co weer begonnen; zie alleen elke keer weer extra dingen die ik nog wil veranderen :Y dus net zo hard als ze in elkaar gaat gaat ze ook weer uit elkaar.... _O-
 
Zo......het opbouwen is op aanraden van Co weer begonnen; zie alleen elke keer weer extra dingen die ik nog wil veranderen :Y dus net zo hard als ze in elkaar gaat gaat ze ook weer uit elkaar.... _O-
Tja Addy soms is het niet zo handig om elkaar weer eens te spreken _O- _O- _O-
 
Tja Addy soms is het niet zo handig om elkaar weer eens te spreken _O- _O- _O-

Niet handig, maar wel altijd gezellig :W .........en weet je wat het is Co?Werk sinds vorige week in 5- ploegen dus heb zoveel loze uurtjes over en die zijn mooi om zulke dingen te doen(geen zagende vrouw die ergens naar toe wilt; kleine op school....ideaal dus :Y !)
 
Ja Ja ik weet `t topic vervuiling maar als monster rijder wil ik mijn winter project toch effe tonen , Rob dit wordt em , mijn "geheime wapen " voor de clubrace :9~ :9~ hij is bijna klaar, 28 maart voor t eerst het circuit op[afbeelding]



mooi ding, en natuurlijk mag die gepost worden...
welk type is het, 998 of 748 ? lijkt mij dan, gezien de gesloten kuipen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan