Wie heeft er een ducati monster? deeltje 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
matzwart of matzilver is de dark dat zijn goedkopere versies dan de gewone versie en daarna komt de s versie die heeft een verstelbare voorvork. als je een zwarte het mooist vind zou ik gewoon even verder zoeken naar een zwarte injectie bv een 1000dark ie. 1000 ie. 1000 sie.
 
Laatst bewerkt:
@ Superduc: Wat kan ik van de 2de verwachten? Ik heb nog geen reactie gehad van de verkoper. Ik neem aan dat hij een grote beurt gekregen moet hebben aangezien hij op 26k staat? Is het standaard dat de grote beurt bij 12k en bij 36k komt (B te O) of zijn er mensen die hem de grote beurt geven a la Jappen, dus bij 24k en 48k?
De riemen zal ik me niet blind op staren, dat zijn de kosten niet.

Wat is volgens jullie het probleem met carbs? Carbs die bevriezen? Wanneer gebeurt dat, alleen als het heel koud is? Ik rij niet echt met kou, ik ben heel kouwelijk aangelegd :/

Dit lijkt mij een gewone zwarte, geen Dark, klopt dit? Of zijn zwarte altijd Dark's? (ik dacht dat mat de Dark was)

Ik weet het, ik vraag veel, maar liever een keer teveel gevraagd hé *D




http://link.marktplaats.nl/222276109

PS: ik zoek zoiets, ik vind het een hele mooie maar ga niet over 1 nacht ijs. Is de prijs reeel?

Super bedankt voor alle hulp :}

Normaal krijgt een ducati elke 10000km een grote beurt ,alleen bij Den Big is dit op getrokken naar inmiddels 24000km (wel moet de duc dan bij hen een grote beurt gehad hebben)
En dat bevriezen gebeurt bij 0 tot 10 graden ,beetje afhankelijk van hoeveel vocht er in de lucht zit)
En dit is een gewone zwarte
Eentje met de standaard carbs is trager als een inject en voelt boven de 7000 toeren een beetje aan of de fut er uit is
Zet een er een paar Keihins op en het is een ander verhaal,maar dat kost in de buurt van de 1000€
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even gevraagd of ie nog te koop staat, vind het alleen jammer dat deze rood is, ik vind een zwarte mooier :$

In ieder geval bedankt voor de link :)

Zoals reeds aan Mariska gemaild staat mijn Monster nog steeds te koop
Ik ben niet zo heel actief aan het verkopen, misschien moet ik hem maar eens op Marktplaats zetten (daar wordt over het algemeen toch het eerst/meest gekeken)

Voor de staat van de riempjes hoef je alleen maar door de 'raampjes' te kijken.. ;)

Vorig jaar is er slechts een paar honderd kilometer mee gereden en dat is echt zonde!!

Btw: ik denk dat het een stuk goedkoper is deze rode te (laten) spuiten dan een andere nieuwe ongedeukte tank te kopen voor die andere motor die je noemde. Ik kan trouwens waarschijnlijk wel goedkoper een spuiter voor je regelen als je wilt! (Hij doet zelfs paintbrush mocht je dat willen)
 
welke monster je ook koopt je hebt een grijns van oor tot oor als je rijd en nog lang daarna :) zelfs in dit shit weer. het gegrom van het ding, je zit erop als of je gaat opstijgen [laag stuur], mensen die zich omdraaien om te zien wat komt daar aan??, en bestuurders van koekblikken die de mond open vallen heerlijk }) en niet te vergeten strakjes om half7 smorgens met het beest naar mijn werk O-) owow de buurtjes *O* :W
 
Dit lijkt mij een gewone zwarte, geen Dark, klopt dit? Of zijn zwarte altijd Dark's? (ik dacht dat mat de Dark was)

Volgens mij zijn de "dark" modellen makkelijker te herkennen aan het matzwarte frame.De rest hebben een alu c.q. bronskleurig frame...Zwarte monsters zijn niet per definitie "darks"

Ik weet het, ik vraag veel, maar liever een keer teveel gevraagd hé *D

Daar ben je vrouw voor..... O-) .
 
Beetje jammer want.....rode zijn altijd sneller :Y

In mijn geval de blauwe want die heb ik te koop staan :P

Ik heb de meneer gebeld van de '99'er waarvan ik de link had bijgevoegd (deze vind ik namelijk erg :9 ): Hij heeft hem in april 2006 gekocht met 24k op de teller, hij heeft toen een beurt gehad, welke dit is weet ik niet, hij had slechts de bon gezien en weet niet meer wat er toen vervangen is. Is er een manier om te zien of de beurt is uitgevoerd?
Nu staat er 26k op, dat is dus ook de reden dat hij hem verkoopt, hij rijd te weinig.

Ik vind dit erg lastig moet ik zeggen, er zit wel speling in de prijs. Na 2 jaar moeten de riemen vervangen worden (olie ook?)

Ik twijfel ik ben gewoon verliefd op deze monster maar ik moet wel met mn verstand kopen natuurlijk :X In hoeverre is het verstandig om een M900 te kopen op basis van dit gesprek? Ik heb de tijd hoor, er staan vast meer van dit soor monsters te koop...
 
Volgens mij zijn de "dark" modellen makkelijker te herkennen aan het matzwarte frame.De rest hebben een alu c.q. bronskleurig frame...Zwarte monsters zijn niet per definitie "darks"

Daar ben je vrouw voor..... O-) .

Ik zie ze ook wel met een brons kleurig frame, ben in de war nu :/

Dank je *D
 
In mijn geval de blauwe want die heb ik te koop staan :P

Ik heb de meneer gebeld van de '99'er waarvan ik de link had bijgevoegd (deze vind ik namelijk erg :9 ): Hij heeft hem in april 2006 gekocht met 24k op de teller, hij heeft toen een beurt gehad, welke dit is weet ik niet, hij had slechts de bon gezien en weet niet meer wat er toen vervangen is. Is er een manier om te zien of de beurt is uitgevoerd?
Nu staat er 26k op, dat is dus ook de reden dat hij hem verkoopt, hij rijd te weinig.

Ik vind dit erg lastig moet ik zeggen, er zit wel speling in de prijs. Na 2 jaar moeten de riemen vervangen worden (olie ook?)

Ik twijfel ik ben gewoon verliefd op deze monster maar ik moet wel met mn verstand kopen natuurlijk :X In hoeverre is het verstandig om een M900 te kopen op basis van dit gesprek? Ik heb de tijd hoor, er staan vast meer van dit soor monsters te koop...

Vragen waar hij die beurt heeft laten doen...en als je twijfelt dan kijk je gewoon hoeveel een grote beurt kost en probeer je dat van z'n vraagprijs af te krijgen...dan weet je zeker dat het ok is toch?Of probeer 'm een aankoopkeuring te laten uitvoeren bij een erkende Duc dealer...mogelijkheden genoeg zie je wel :Y .
 
Zie nu dat ik mezelf weer zat te quoten.....sorry Marc :P

Zit ook naar het kenteken te kijken en zie volgens mij dat de eerste twee letters MP zijn....is dus nog een ingevoerde ook dus 700 te duur :Y .

Denk persoonlijk dat je met de 2001 S.i.e. het beste af bent,althans dat zou ik doen; die 5 k is ook een vraagprijs dus wellicht kun je daar ook nog wat winnen :?
 
Laatst bewerkt:
Net even een Photoshopje gemaakt van een ingekorte achterkant *O*

Origineel:
img4681original.jpg


Ingekort:
img4681shortqn7.jpg


Staat toch net even iets leuker :Y
 
welke monster je ook koopt je hebt een grijns van oor tot oor als je rijd en nog lang daarna :) zelfs in dit shit weer. het gegrom van het ding, je zit erop als of je gaat opstijgen [laag stuur], mensen die zich omdraaien om te zien wat komt daar aan??, en bestuurders van koekblikken die de mond open vallen heerlijk }) en niet te vergeten strakjes om half7 smorgens met het beest naar mijn werk O-) owow de buurtjes *O* :W

:) en vooral de raampjes die spontaan opengaan bij elk stoplicht en de kindertjes die de handen voor de oren doen })
 
@LeeJon, hoe ga je de nummerplaat dan bevestigen?
Ik wil dit ook graag doen met mijn monster, maar ik weet niet goed hoe ik alle draden moet wegwerken die nu onder die taartschep zitten...
 
In mijn geval de blauwe want die heb ik te koop staan :P

Ik heb de meneer gebeld van de '99'er waarvan ik de link had bijgevoegd (deze vind ik namelijk erg :9 ): Hij heeft hem in april 2006 gekocht met 24k op de teller, hij heeft toen een beurt gehad, welke dit is weet ik niet, hij had slechts de bon gezien en weet niet meer wat er toen vervangen is. Is er een manier om te zien of de beurt is uitgevoerd?
Nu staat er 26k op, dat is dus ook de reden dat hij hem verkoopt, hij rijd te weinig.

Ik vind dit erg lastig moet ik zeggen, er zit wel speling in de prijs. Na 2 jaar moeten de riemen vervangen worden (olie ook?)

Ik twijfel ik ben gewoon verliefd op deze monster maar ik moet wel met mn verstand kopen natuurlijk :X In hoeverre is het verstandig om een M900 te kopen op basis van dit gesprek? Ik heb de tijd hoor, er staan vast meer van dit soor monsters te koop...

je zou misschien ook nog kunnen kijken bij Duc.dealers of andere betrouwbare adressen. kijk bv. via motortrader of motoriac (maar bij de laatste moet je wel type oid ingeven)

www.autotrader.nl/motor

motoriac
 
Net even een Photoshopje gemaakt van een ingekorte achterkant *O*

Origineel:
[afbeelding]

Ingekort:
[afbeelding]

Staat toch net even iets leuker :Y

zat gister nog te kijken naar mn eigen taartschep, maar vind dit niet verkeerd. HOewel ik nu deze vergelijk weer zie, dan is het zonder idd wel mooier!

oja, weet wel hoe dat komt bij mij: ik heb natuurlijk van die hoge pijpen die nog voorbij mn zadel steken :P
 
Laatst bewerkt:
Vragen waar hij die beurt heeft laten doen...en als je twijfelt dan kijk je gewoon hoeveel een grote beurt kost en probeer je dat van z'n vraagprijs af te krijgen...dan weet je zeker dat het ok is toch?Of probeer 'm een aankoopkeuring te laten uitvoeren bij een erkende Duc dealer...mogelijkheden genoeg zie je wel :Y .

Ik zal kijken of hij de vorige eigenaar te pakken kan krijgen, hij heeft namelijk zelf de bon niet, hij heeft em alleen ingekeken met de verkoop. En anders moet er gewoon wat van de prijs af.
Aankoopkeurig lijkt mij heel verstandig, wat kost dat? 100 euro?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan