Wie heeft er een ducati monster? deeltje 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
He minics zie dat jij een zwart rizoma stuur had , vond je dat een verbetering
qua zitpositie en vastpakken van het stuur of........gaarne reactie :}

Heb het Rizoma stuur gekocht voor de kleur. De zithouding veranderde wel iets maar niet veel. Gevoelsmatig was de grip van de Rizoma natuurlijker dan bij het originele stuur. Maar verwacht geen wonderen.

minics.
 
Gewoon lekker motorrijden en slap lullen over motorrijden daar is iedereen hier voor.
Kijk, het was vandaag een mooie dag, beetje zon, beetje toeren.
Wat wil een mens nog meer, afgezien van een monster:)
Wat mij betrefd trekken we er een streep onderdoor, basta.
Lullen over brommers is veel leuker toch?? *O*

Mee eens, had me er eigenlijk niet eens mee moeten bemoeien, maar ja ... je weet hoe het gaat ... je ziet wat staan, je reageert ff snel en dan lijkt het ineens iets meer dan het eigenlijk is.

Ik heb vandaag ook prima gereden, beetje veel wind ... maar dat is wel weer goed voor Schwarzenegger nekmuscles
 
Wil jullie graag storen om commentaar te leveren op mijn advertentie. Ik verkoop mijn glanzend zwarte S2R800 sinds vandaag op MF en ik zou het op prijs stellen als jullie je deskundige kritieken op mijn motor willen uitspuwen.

Wellicht weten jullie nog iemand anders (naast Mariska) die op zoek is naar een monster met wat meer vermogen dan een 600. Of jullie zijn zelf geïnteresseerd, maar willen mijn vraagprijs eerst nog wat naar beneden becommentariëren. Be my guest.

TK: Ducati Monster S2R800, 2005, Termignoni dempers, 6600,-
 
Wil jullie graag storen om commentaar te leveren op mijn advertentie. Ik verkoop mijn glanzend zwarte S2R800 sinds vandaag op MF en ik zou het op prijs stellen als jullie je deskundige kritieken op mijn motor willen uitspuwen.

Denk dat je dat liever niet hebt; je wilt 'm toch verkopen _O- ?!
 
Mee eens, had me er eigenlijk niet eens mee moeten bemoeien, maar ja ... je weet hoe het gaat ... je ziet wat staan, je reageert ff snel en dan lijkt het ineens iets meer dan het eigenlijk is.

Da's onzin; daar zijn zulke forums toch voor...en als ie er niet tegen kan dan lult ie voortaan maar in zichzelf.... :W .
 
Vandaag begin ik de dag met een dansje *O*

Mee eens, had me er eigenlijk niet eens mee moeten bemoeien, maar ja ... je weet hoe het gaat ... je ziet wat staan, je reageert ff snel en dan lijkt het ineens iets meer dan het eigenlijk is.

Ik heb vandaag ook prima gereden, beetje veel wind ... maar dat is wel weer goed voor Schwarzenegger nekmuscles
 
He wat ordinair; schreeuwen O-) :X :+
Ik lul genoeg in mijzelf, net nog trouwens, en het heeft betrekking op onze aanloop poes, die ervoor zorgt dat onze eigen katers helemaal vd leg zijn :Y


Da's onzin; daar zijn zulke forums toch voor...en als ie er niet tegen kan dan lult ie voortaan maar in zichzelf.... :W .
 
Goedemorgen,

misschien kan iemand hier me helpen. Er is een stukje losgetrild en omdat dit nogal dikwijls gepimpt wordt dacht ik dat iemand het mss op overschot zou hebben.

Het gaat om dit stukje:

large


en om een beter beeld te geven, het hoort hier thuis op de achterbrug:

large




De stelbout was losgetrild en het plaatje kwam tegen mn tandwiel aan. -O-

Mocht iemand er eentje (of twee) liggen hebben waar ie van af wil, dan ben ik blij het te horen.

Bedankt,
Tom
 
Denk dat je dat liever niet hebt; je wilt 'm toch verkopen _O- ?!

Natuurlijk wil ik hem verkopen, daarom wil ik graag dat er serieuze opmerkingen op worden gemaakt. Dan krijgen de kopers er een goede indruk van en dan weet ik dat een geinteresseerde op de hoogte is. Ik wil namelijk voorkomen dat er van die halve geinteresseerden bij me langskomen. Dan ben ik daar een halve dag mee bezig en dan 'gaan ze toch nog even ergens anders kijken', dat alles kost mij veel meer tijd en energie (en dus geld) en dan kan ik hem net zo goed voor heel goedkoop aanbieden, zodat de eerste de beste de motor meeneemt.

V.w.b. wucati: ik vind dat ik me in deze gewoon afzijdig moet houden. Bij mijn opmerkingen mag iedereen reageren zoals hij/zij dunkt. Maar als een ander mijn commentaar niet op prijs stelt dan houd ik daar wel rekening mee. Iig bedankt voor je reactie
 
Natuurlijk wil ik hem verkopen, daarom wil ik graag dat er serieuze opmerkingen op worden gemaakt. Dan krijgen de kopers er een goede indruk van en dan weet ik dat een geinteresseerde op de hoogte is. Ik wil namelijk voorkomen dat er van die halve geinteresseerden bij me langskomen. Dan ben ik daar een halve dag mee bezig en dan 'gaan ze toch nog even ergens anders kijken', dat alles kost mij veel meer tijd en energie (en dus geld) en dan kan ik hem net zo goed voor heel goedkoop aanbieden, zodat de eerste de beste de motor meeneemt.

V.w.b. wucati: ik vind dat ik me in deze gewoon afzijdig moet houden. Bij mijn opmerkingen mag iedereen reageren zoals hij/zij dunkt. Maar als een ander mijn commentaar niet op prijs stelt dan houd ik daar wel rekening mee. Iig bedankt voor je reactie

Iedereen mag toch wel zeggen wat ie er van vindt.
Doe ik ook meestal heel erg subtiel :X

Kijkers en niet kopers zal je toch wel houden.
Wel een luxe hoor om 2 monsters te hebben O-)
 
Goedemorgen,

misschien kan iemand hier me helpen. Er is een stukje losgetrild en omdat dit nogal dikwijls gepimpt wordt dacht ik dat iemand het mss op overschot zou hebben.

Het gaat om dit stukje:

[afbeelding]

en om een beter beeld te geven, het hoort hier thuis op de achterbrug:

[afbeelding]



De stelbout was losgetrild en het plaatje kwam tegen mn tandwiel aan. -O-

Mocht iemand er eentje (of twee) liggen hebben waar ie van af wil, dan ben ik blij het te horen.

Bedankt,
Tom

Hier nog een, bij mij is er een kapot |(
Dus ik hou me na Tom ook aanbevolen voor een afdek kapje :)
 
Heb het Rizoma stuur gekocht voor de kleur. De zithouding veranderde wel iets maar niet veel. Gevoelsmatig was de grip van de Rizoma natuurlijker dan bij het originele stuur. Maar verwacht geen wonderen.

minics.

d8 miss ga je harder met een zwart stuur :X

maar thanks voor de reactie :} ook voor karel uiteraard :}
 
Goedemorgen,

misschien kan iemand hier me helpen. Er is een stukje losgetrild en omdat dit nogal dikwijls gepimpt wordt dacht ik dat iemand het mss op overschot zou hebben.

Het gaat om dit stukje:

[afbeelding]

en om een beter beeld te geven, het hoort hier thuis op de achterbrug:

[afbeelding]



De stelbout was losgetrild en het plaatje kwam tegen mn tandwiel aan. -O-

Mocht iemand er eentje (of twee) liggen hebben waar ie van af wil, dan ben ik blij het te horen.

Bedankt,
Tom

Je hebt dus nadat je je ketting hebt gesteld en de as vast gedraaid de ketting spanner niet nagetrokken
Gebeurt veel ,zoveel dat je die dingen waarschijnlijk niet gebruikt vindt
Maar zijn gewoon los tekoop hoor bij de dealer (paar tientjes) en hoe zou ik dat weten :+
 
Goedemorgen,

misschien kan iemand hier me helpen. Er is een stukje losgetrild en omdat dit nogal dikwijls gepimpt wordt dacht ik dat iemand het mss op overschot zou hebben.

Het gaat om dit stukje:

[afbeelding]

en om een beter beeld te geven, het hoort hier thuis op de achterbrug:

[afbeelding]





De stelbout was losgetrild en het plaatje kwam tegen mn tandwiel aan. -O-

Mocht iemand er eentje (of twee) liggen hebben waar ie van af wil, dan ben ik blij het te horen.

Bedankt,
Tom



Heb deze ook ooit op mijn monster moeten vervangen, kan je gewoon bij ed dealer bestellen. 15e ofzo dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus nadat je je ketting hebt gesteld en de as vast gedraaid de ketting spanner niet nagetrokken
Gebeurt veel ,zoveel dat je die dingen waarschijnlijk niet gebruikt vindt
Maar zijn gewoon los tekoop hoor bij de dealer (paar tientjes) en hoe zou ik dat weten :+

Mooi, aankomend weekend maar even naar de dealert dan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan