Wie heeft er een ducati monster? deeltje 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou,

genoeg Ducati-meetings dit jaar. Assen...Monstermeeting Heinenoord...Rondje Regio....Vallende Bladeren....en dan vergeet ik er nog een paar.
 
Ik heb hem al handgeld betaald en mondeling is de deal rond :P Mijn mijn mijn mijn *O* Echt zoooo verschrikkelijk happy *O*

Ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn gezeur :P
Nu dat je een Monster hebt aangeschaft val je ons er niet mee lastig ;)
Bij aanschaf van een SZK :r hadden we je verketterd, gestenigd en gevierendeeld tussen 4 S4R'en. Maar dat is nu niet nodig O-)

En die zijn zeker op de Apenheul :?
Gaan we naar de Apenheul :Y
wanneer :?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn gezeur :P

Waarschijnlijk begint dat gezeur nu pas echt...."ik wil dit nog veranderen; wat denken jullie ervan".....hij doet het weer eens niet"........zijn eigenlijk dempers voor een 600 passen die ook op een 900"......."waar kan ik zoiets kopen".........pffffff |( (word er al moe van als ik er alleen nog maar aan denk)


Maar dat geeft niets hoor; wees blij dat je zo zeurt anders had je mooi de teil in gegaan met die 1000 :Y
 
Laatst bewerkt:
Goede koop, gefeliciteerd. Wel jammer voor mijn collega. Die had denk ik na jou een afspraak voor als jij hem niet kocht. We zouden volgende week eventueel gaan...
Heb 'm nog niet gesproken maar hij zal al wel een mail gehad hebben.

Of de eigenaar wacht tot jij daadwerkelijk betaald hebt en afgehaald. O-)

:W

Hoi Rick,

Heb nog wel een S2R800 voor je collega. Of zoekt hij per se een droge koppeling?

TK: Ducati Monster S2R800, 2005, Termignoni dempers, 6600,-

Laat maar weten of hij iets dergelijks zoekt.

Gr Per
 
Zoek je nog foute goedkope motorkleding en ander motor rommel voor die ene gast die je een keer achterop neemt.

Ga dan ff naar de Lidl:

Lidl Nederland
 
Goede koop, gefeliciteerd. Wel jammer voor mijn collega. Die had denk ik na jou een afspraak voor als jij hem niet kocht. We zouden volgende week eventueel gaan...
Heb 'm nog niet gesproken maar hij zal al wel een mail gehad hebben.

Of de eigenaar wacht tot jij daadwerkelijk betaald hebt en afgehaald. O-)

:W


Hoi Rick,

Heb nog wel een S2R800 voor je collega. Of zoekt hij per se een droge koppeling?

TK: Ducati Monster S2R800, 2005, Termignoni dempers, 6600,-

Laat maar weten of hij iets dergelijks zoekt.

Gr Per


Of toch één met een 'echte' ;) (droge) Ducati koppeling, een M900 Sie:

http://link.marktplaats.nl/233529674
 
Of toch één met een 'echte' ;) (droge) Ducati koppeling, een M900 Sie:

http://link.marktplaats.nl/233529674


Beide mooi, maar de eerste een natte en de tweede een rode.
Hadden deze al gezien.
Maar hij is op zoek naar een M900Dark i.e. Mat Zwart rules
947161f3ddd6dc89e6e073a103486fc4
 
Ola,

@ Mariska: Super strakke fiets om te zien, veel plezier ervan. :)

@ iedereen: Heeft iemand nog een Monster koplamp liggen voor net geld? Mijn broertje zijn Monster gaan we invoeren uit de UK en die heeft volgens mij geen e-keur.

Grtz Zieke
 
@ Maris en dirtydogg: gefeliciteerd met jullie aankopen en nu maar veel en veilig :] plezier!
 
Zoals :?

Heb je trouwens de hele winter voor de tijd gehad :Y

hitteschildjes en hielbeschermers, zolang er nog geen carbon op zit, doe ik het wel met een zwart laagje (om het nog wat zwaarder te maken _O- )
Moest toch naar de poedercoater voor wat anders, meteen maar meegenomen.

PS zat de hele winter tussen de vieze luiers, nu gaat Lucas naar een kinderdagverblijf en mag papa zelf ook weer buitenspelen...
 
Mooi hoor da's de zelfde als ik heb
[afbeelding]
Voordat ik een beetje door geschoten was met moden

Sodeju, wat heb jij toch een prachtige fiets :9~
Hoop 'm dit jaar wel een keer in het echt te kunnen bewonderen.

Ik denk voor mijn fiets ook aan clipons; kun jij misschien nog wat foto's posten?
Vergelijkingsmateriaal is altijd welkom O-) , en van deze fiets nooit genoeg foto's, toch


zo, en nou kun je zeker weer al die veren uit je reet gaan plukken, lekker dan... :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ola,

@ Mariska: Super strakke fiets om te zien, veel plezier ervan. :)

@ iedereen: Heeft iemand nog een Monster koplamp liggen voor net geld? Mijn broertje zijn Monster gaan we invoeren uit de UK en die heeft volgens mij geen e-keur.

Grtz Zieke

Het goedkoopste is als je naar een BMW dealer gaat en daar een glas koopt van een R80 (geloof ik)
Zijn de zelfde koplampen alleen levert BMW de onderdelen wel los
 
Sodeju, wat heb jij toch een prachtige fiets :9~
Hoop 'm dit jaar wel een keer in het echt te kunnen bewonderen.

Ik denk voor mijn fiets ook aan clipons; kun jij misschien nog wat foto's posten?
Vergelijkingsmateriaal is altijd welkom O-) , en van deze fiets nooit genoeg foto's, toch


zo, en nou kun je zeker weer al die veren uit je reet gaan plukken, lekker dan... :9

Hier ga ik geen gewoonte van maken (ben Dennis niet 8-) :X )
p664929532-5.jpg

p833229599-5.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan