Wie heeft er een Ducati Monster? Deeltje 15!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar kan ik zo'n achterlicht (liefst een wit) kopen waar de pinkers in geïntegreerd zijn? Is dit moeilijk aan te sluiten, of gewoon het stekkertje er in steken en dan werkt het??

Ik heb er nog 1 liggen nieuw in doos. Per ongeluk dubbel besteld.
Aansluiten is een eitje.

PM me maar even als je interesse hebt.

Grtz ZIeke
 
Die gast uit Australie maakt juist zelf zo'n SC-adaptorset en verkoopt dit met ee Bitubo demper als set. Was onlangs bij Moes van Hoogstraten / Motorcenter Venlo die zich veel met racerij bezighoudt. Die adviseerde mij GEEN Bitubo te kopen omdat ze kwalitatief toch echt minder schijnen te zijn en meer het "optische" als prioritieit hebben. Beste dempers zijn volgens hem WP en ohlins

Optische schoonheid is zeker een punt en vind ik ohlins natuurlijk ook om te :9~ De prijs derhalve is van Bitubo zeer acceptabel (en bereikbaar) en ik race niet.
Natuurlijk -als het er echt om gaat- hebben ze in de racerij voorkeur door gecombineerde winstfactoren, dat durf ik niet tegen te spreken. (als gebruiker van het provinciale wegennet)

enne toen ik nog aan sterrendagen deed (bestaat dat nog?) had ik nauwelijks florijnen...
 
Laatst bewerkt:
Klote, kan niet mee morgen........

:( :( :( :( :( :( :(
RR is zondag ... niet morgen :N
En zondag geven ze mooi weer op *O*

Nog gegadigden om mee te gaan op RR :?
Route is Berkel Enschot, Beusichem, de Rijp, Heinenoord
of Beusichem, Heino, de Rijp, Heinenoord

Cees, die andere kerel (S2Root) komt toch niet mee.
Welke route wil jij nou doen?
Beginnen in BE of Beusichem?
Maakt mij niet uit.
Stuur me anders ff een PB'tje, kunnen we ook telefoonnummers uitwisselen ;)
 
Tja een Ducati M600 is natuurlijk 100x mooier dan een kawasaki zxr (400 of 600?), maar wel een stuk minder vermogen, ik zou voor een 900 kijken ipv een 600 ;) .

Verder kan ik je vertellen dat 1,87 best kan op een monster (ben zelf net zo lang ;) ), maar het is wel krapjes, cker als je zoals ik relatief lange benen hebt. Ga gewoon een keer proefrijden/-zitten zou ik zeggen :]

Bovendien is een 600 ook iets lager dan een 900. Volgens mij had/heeft dit te maken met een ander zadel waardoor de zithoogte twee of drie centimeter lager is (de motor zelf dus niet). Waarschijnlijk is dit hoogteverschil wel op te lossen door een ander zadel te monteren. Maar ik heb nog een 900 te koop (voor bijna de prijs van 600) dus als je interesse hebt....
 
Zo eindelijk weer bijgelezen, het tempo ligt hier toch aardig hoog nu..

Voor de mensen die RR gaan rijden, waar begint jullie rit? bij een van de cafe's of ergens anders?

Per, ga je nu het hele zaakje weer verkopen.. rare jongen.. maar ik heb nog een leuke 620 voor je staan die gegarandeerd goed kan sturen :+

zieke, dat is mooi klote, had zelf laatst ook zo een momentje en dat was nie leuk niet
 
Ja dan komt er een andere monster voor terug, maar wellicht een lichtere of een andere en dat ik dan wat ga sparen en een werkpaard bij ga kopen, waarmee ik ook in de winter kan rijden. Je vraagt je dan misschien af waarom ik dat nu al wil regelen aangezien de zomer er net aan komt, maar ik denk wat dat betreft even wat verder en denk dat ik de monster vanaf augustus niet meer kan verkopen, daarnaast heeft de monster nu 7000 km en om hem midden in de zomer met 12000 te verkopen, dat wordt lastig. Maar goed, zoals ik vermeld ik wil hem alleen voor een normale prijs verkopen, en niet zoals de vorige voor een 400 euro onder de prijs waar ik mee kon leven. Dus als niemand mijn bodem wilt bieden dan doe ik hem niet weg. Simpel zat.

Voor Frank: bedankt voor je pm, ik ga morgen foto's maken en dan stuur ik ze op.

Krijg je spijt van hoor, eindelijk de s2r die je wou hebben, en dan op een lichtere gaan rijden.

Ik zou er in ieder geval deze zomer nog van genieten, verkopen kan altijd nog...
 
Weet iemand of de (slip-on) uitlaten van een S4 en bijv. een 900 uitwisselbaar zijn? Ik weet wel dat een S4 een ander frame en blok heeft, maar verder lijkt alles erg op elkaar...
 
das balen!!!
btw. bedankt voor niet vloeken! kan me wel voorstellen... :X

je komt er wel steeds meer voor uit, hè

Hou je forum en kerk nog een beetje gescheiden? (en da's nie echt een vraag...)

edit: begrijp me niet verkeerd: ieder z'n ding, maar ik wil wel graag vrij zijn in mijn reacties op een forum en mij niet (misschien terecht) gecensureerd voelen. Daar zijn moddereters voor...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik toch een ander beeld bij ... als je dat gedaan had, had je niet eerst de ene Monster gekocht om meteen er achteraan een andere aan te schaffen en de eerste meteen weer te koop te zetten :? ... en nu alweer binnen een paar maanden de laatste ook al te koop zet |( |( |(

Rare jongen die Per _O-

Dat kan ik zeker niet tegenspreken. Helemaal in dit geval.

Maar om het nog wat toe te lichten, ik wil niet per se lichter, maar liever goedkoper, waar ik me niet druk maak om wat schade. Toen ik net mijn rijbewijs had, begon ik ook met werken en elke maand dat ik wachtte kon ik een mooiere monster kopen. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter eerst een goedkoop model had moeten kopen. Dit kan ik uiteraard ook oplossen door een of andere gare rijlesmotor ernaast aan te schaffen.

Daarnaast is mijn droommonster een S4R (in matzwart met rode of gouden accenten), maar ik wil iig een droge koppeling monster (Is een wat realistischer beeld).

Nu kan ik mij huidige motor houden, hem voor honderden euro's aanpassen zoals ik hem het liefst wil en daarnaast een of andere gare pekelfiets aanschaffen. Of ik kan mijn huidige motor nu verkopen, zonder dat ik allerlei dure persoonlijke aanpassingen ga doorvoeren en dan een goedkope motor (als het mogelijk is monster) aanschaffen, fatsoenlijk leren rijden en dan daarna mijn droommotor aanschaffen en aanpassen zoals ik het in mijn hoofd heb.

Ik zie het niet zitten om nu mijn huidige monster helemaal aan te passen en zodra ik dan klaar ben, zoiets te hebben van ... he ... echt leren rijden heb ik niet op dit ding, omdat ik bang dat ik de motor beschadig en dat ik uiteindelijke zoiets heb van: ik wil toch wel graag een droge koppeling.

Als ik het bovenstaande teruglees, dan staat het er onduidelijk dus ik snap jullie verontwaardigde opmerkingen, maar in mijn hoofd weet ik wat ik wil. Ik wil de S2R verkopen en dan een goedkope motor aanschaffen en daarnaast sparen voor mijn droommonster. Als er niemand is die mijn bodemprijs wilt betalen voor mijn monster, dan verkoop ik hem niet en dan koop ik met een maandje sparen een goedkoop barrel om meer ervaring mee op te doen.

Ik hoop dat het duidelijk is. Anders hoor ik het graag

Voor Frank: ik ga nu even foto's maken, heb de motor net gepoetst. Je hebt ze vanavond, met info op de mail.
 
je komt er wel steeds meer voor uit, hè

Hou je forum en kerk nog een beetje gescheiden? (en da's nie echt een vraag...)

edit: begrijp me niet verkeerd: ieder z'n ding, maar ik wil wel graag vrij zijn in mijn reacties op een forum en mij niet (misschien terecht) gecensureerd voelen. Daar zijn moddereters voor...

oh sorry, ik wil je absoluut niet censureren...

zoals je ziet heb ik mn onderschrift en -titel aangepast... heb momenteel erg veel moeite om te zwijgen, maar ik zal mn best doen :) ben niet aan een of andere actie bezig ofzo hoor. tis net Pasen geweest en ik heb nogal veel nagedacht (en de rest) de laatste tijd :)
 
Ideaal!

Ik ga alvast opslag vragen aan de baas, want als jij met een maandje sparen al een pekelfiets kan kopen, dan verdien jij ze beter dan ik '(


Ha, opslag vragen zou ik altijd proberen, maar zo goed verdien ik ook weer niet hoor, Ik heb wel de luxe dat ik hiernaast nog studiefinanciering ontvang (omdat ik studeer :P ), maar het komt waarschijnlijk vooral omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Alleen huur, studieboeken, verzekeringen en wat kleine lasten. Ik sta ook niet op het punt geld te investeren in mijn eigen huis, laat staan dat ik te maken heb met hypotheeklasten.

... heb net even foto's gemaakt, ga ze nu proberen te uploaden.
 
Ha, opslag vragen zou ik altijd proberen, maar zo goed verdien ik ook weer niet hoor, Ik heb wel de luxe dat ik hiernaast nog studiefinanciering ontvang (omdat ik studeer :P ), maar het komt waarschijnlijk vooral omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Alleen huur, studieboeken, verzekeringen en wat kleine lasten. Ik sta ook niet op het punt geld te investeren in mijn eigen huis, laat staan dat ik te maken heb met hypotheeklasten.

... heb net even foto's gemaakt, ga ze nu proberen te uploaden.

Dan sta jij er idd beter voor dan ik :}

Ik ben benieuwd naar de foto's en bijhorende toelichtingen!
Heb jij alvast mijn e-mailadres? Ik zal je zo dadelijk een PM sturen anders, dan heb je zeker het juiste. :Y
 
Die gast uit Australie maakt juist zelf zo'n SC-adaptorset en verkoopt dit met ee Bitubo demper als set. Was onlangs bij Moes van Hoogstraten / Motorcenter Venlo die zich veel met racerij bezighoudt. Die adviseerde mij GEEN Bitubo te kopen omdat ze kwalitatief toch echt minder schijnen te zijn en meer het "optische" als prioritieit hebben. Beste dempers zijn volgens hem WP en ohlins
Laat me raden, daar verkopen ze WP en Ohlins zeker?
 
oh sorry, ik wil je absoluut niet censureren...

zoals je ziet heb ik mn onderschrift en -titel aangepast... heb momenteel erg veel moeite om te zwijgen, maar ik zal mn best doen :) ben niet aan een of andere actie bezig ofzo hoor. tis net Pasen geweest en ik heb nogal veel nagedacht (en de rest) de laatste tijd :)

soms loopt het wat over, lijkt wel.

jij bent er vast gelukkig mee, maar ik krijg er altijd een beetje jeuk van in m'n nek...

zal wel te maken hebben met m'n calvinistische opvoeding :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
soms loopt het wat over, lijkt wel.

jij bent er vast gelukkig mee, maar ik krijg er altijd een beetje jeuk van in m'n nek...

zal wel te maken hebben met m'n calvinistische opvoeding :9

maar je hebt wel gelijk, tis hier een MOTORFORUM!

daarom zal ik een beetje indimmen voor de rest.
 
maar je hebt wel gelijk, tis hier een MOTORFORUM!

daarom zal ik een beetje indimmen voor de rest.
Ach ja..


6.jpg
 
As a wise man in Kentucky once said:

Jesus probably loves my ass too, but that don't mean it belongs to him O-)



yep...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voor mij deze week weer geen moto en dat zuigt behoorlijk. ik had me zo verheugt op dit weekeinde. lijkt wel of iedereen zn moto ter reparatie aanbied deze week :( men gaat er morgen aan beginnen en dan zou ze begin volgende week klaar zijn. maarja de gek werkt dus dat word dan zaterdag :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan