wie heeft er een Tiumph Speed Four

nickhorck

Rookie
8 jun 2009
25
0
enschede
ik ben sinds kort eigenaar van een roulette green speed four.
ben er ontzettend blij mee en wil graag in contact komen met andere nederlandse of belgische speed four rijders.
makkelijk om mankementjes uit te wisselen, touren of gewoon om dom te lullen.

ook ben ik op zoek naar de vorige eigenaar van mijn motor, aangezien er een motor forum stikker op de kentekenplaat zit denk ik dat diegene wel weet welke het is.

dus heb je een speed four laat een berichtje achter en een foto.
ik zal die van mij snel uppen.

Groet Nick
 
ik ben sinds kort eigenaar van een roulette green speed four.
ben er ontzettend blij mee en wil graag in contact komen met andere nederlandse of belgische speed four rijders.
makkelijk om mankementjes uit te wisselen, touren of gewoon om dom te lullen.

ook ben ik op zoek naar de vorige eigenaar van mijn motor, aangezien er een motor forum stikker op de kentekenplaat zit denk ik dat diegene wel weet welke het is.

dus heb je een speed four laat een berichtje achter en een foto.
ik zal die van mij snel uppen.

Groet Nick


Waar heb je em gekocht?
Was het een schade motor?

Dit is die van mij

1502891.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af waarom iemand voor de four zou gaan ipv de 3cilinder?
Waarom zou je geen 3 cilinders willen?
 
hej lost rider, ja het is inderdaad een schade motor.
heb hem opgehaald bij groenen motoren in de buurt van eindhoven.

en inderdaad, je hebt voor een stuk minder knaken net zo'n gave motor als een triple.
en rijden doen ze ook heerlijk.
 
ja heb hem inderdaad met een soortgelijke km stand gekocht. Weet jij hoe de schade gekomen is? Of van wie de motor is geweest?
 
kijk aan dat is snel gevonden.
mag ik vragen wat er gebeurt is, waarom je de motor weg hebt gedaan en wat je ervoor gekregen hebt.
heb je hem nieuw gekocht en hoe is het onderhoud geweest.
dus eigenlijk zijn gehele geschiedenis.

alvast bedankt.
 
kijk aan dat is snel gevonden.
mag ik vragen wat er gebeurt is, waarom je de motor weg hebt gedaan en wat je ervoor gekregen hebt.
heb je hem nieuw gekocht en hoe is het onderhoud geweest.
dus eigenlijk zijn gehele geschiedenis.

alvast bedankt.

:W

Ik het er een ongeluk mee gehad. Kwam een boom tegen.

Ik heb er het volledige aankoopbedrag voor terug gehad.

Hij ging weg omdat ie voor mij financieel total loss was verklaard

Heb em tweedehands gekocht.

"Al" het onderhoud is door de garage gedaan.

Ik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven :)



Maare, post is ff een fototje dan :9
 
Laatst bewerkt:
ja mooi dank u, en toen heb je weer een s4 gekocht?
Ik ben nu een paar keer lekker wezen toeren, en hij bevalt me zeer goed.
Knallen of rustig rijden het kan allemaal.
Maar zijn wij de enige 2 op dit forum met een four?
 
Nee, der zijn er wel meer.

Je kan ook een kijkje komen nemen in het speed triple topic.
Daar lees ik ook gezellig mee en post af en toe ook iets.

Ik ben wel benieuwd hoe die brommer er nu uit ziet.
Kan je ffies een foto uploaden?

Greetz
 
Zijn inderdaad meer mensen met een S4, ik ben er sinds een aantal maanden ook één van. :)
Bevalt me ook prima die motor. Lekker vermogen, heerlijk wentbaar, en de looks natuurlijk....

Maar een actief draadje voor Speed Four rijdens, ik ben voor...
8-)
full
 
Laatst bewerkt:
@ Lost-Rider

Kan 't zijn dat ik je vanmiddag heb zien rijden, uurtje of half 4 in Noordwijk??? Je reed samen met een andere motor, geen idee wat voor één, want mijn oog viel op de groene speed four :)
 
Ik heb ook een speed four, een zwarte.
heb hem al sinds 2006. het is de motor waar ik op ben begonnen. Heb nu wel zin een speed triple maar de S4 is nog prima dus ik heb ook zoiets van: waarom weg doen?

En voor de mensen die denken dat een S4 een beetje een sissie motor is, hij heeft wel 100PK en je kan er verrot goed op knallen. Je leert er ook erg goed op rijden. Ik heb er nu iets van 20K opzitten. Ben in de vogezen geweest en de eiffel en kon iedereen makkelijk bijhouden.

Verder nooit gezeik gehad met de S4. Wel van dealer gewisseld omdat Ultimate geen Triumph dealer meer bleef (mocht zijn?) Helaas is de motorcycle company in Barendrecht nu ook al 8 weken dicht om onduidelijke redenen dus dat zal voor de volgende beurt wel weer Goedhart worden :)

En als laatste, okay een speed triple is wreed en rijdt wreed maar een S4 is dan weer geen alledaagse verschijning........

Oh ja, er was ooit een S4 topic maar dat bloedde een beetje dood. Vandaar dat we in het speed triple topic zitten waar we allemaal uitgelachen worden door Pina en zijn maten haha. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een speed four, een zwarte.
heb hem al sinds 2006. het is de motor waar ik op ben begonnen. Heb nu wel zin een speed triple maar de S4 is nog prima dus ik heb ook zoiets van: waarom weg doen?

En voor de mensen die denken dat een S4 een beetje een sissie motor is, hij heeft wel 100PK en je kan er verrot goed op knallen. Je leert er ook erg goed op rijden. Ik heb er nu iets van 20K opzitten. Ben in de vogezen geweest en de eiffel en kon iedereen makkelijk bijhouden.

Verder nooit gezeik gehad met de S4. Wel van dealer gewisseld omdat Ultimate geen Triumph dealer meer bleef (mocht zijn?) Helaas is de motorcycle company in Barendrecht nu ook al 8 weken dicht om onduidelijke redenen dus dat zal voor de volgende beurt wel weer Goedhart worden :)

En als laatste, okay een speed triple is wreed en rijdt wreed maar een S4 is dan weer geen alledaagse verschijning........

Oh ja, er was ooit een S4 topic maar dat bloedde een beetje dood. Vandaar dat we in het speed triple topic zitten waar we allemaal uitgelachen worden door Pina en zijn maten haha. :Y


:^ He-le-maal mee eens :)

Maar toch ga ik over een paar jaar voor de speed triple O-)
 
Ik heb ook een speed four, een zwarte.
heb hem al sinds 2006. het is de motor waar ik op ben begonnen. Heb nu wel zin een speed triple maar de S4 is nog prima dus ik heb ook zoiets van: waarom weg doen?

En voor de mensen die denken dat een S4 een beetje een sissie motor is, hij heeft wel 100PK en je kan er verrot goed op knallen. Je leert er ook erg goed op rijden. Ik heb er nu iets van 20K opzitten. Ben in de vogezen geweest en de eiffel en kon iedereen makkelijk bijhouden.

Verder nooit gezeik gehad met de S4. Wel van dealer gewisseld omdat Ultimate geen Triumph dealer meer bleef (mocht zijn?) Helaas is de motorcycle company in Barendrecht nu ook al 8 weken dicht om onduidelijke redenen dus dat zal voor de volgende beurt wel weer Goedhart worden :)

En als laatste, okay een speed triple is wreed en rijdt wreed maar een S4 is dan weer geen alledaagse verschijning........

Oh ja, er was ooit een S4 topic maar dat bloedde een beetje dood. Vandaar dat we in het speed triple topic zitten waar we allemaal uitgelachen worden door Pina en zijn maten haha. :Y

Die zijn helaas failliet.
 
Heb h'm in maart van dit jaar gekocht, nadat ik een aantal jaar op een CB500 heb gereden.


Leuke remschijven heb je er op zitten trouwens.

Mij S4 staat overigens nog op 25Kw, omdat ik voor me 21 me rijbewijs heb gehaald.
Nu is me vader nog aan het opscheppen over hoe die mij er uit rijdt op snelheid, maar dat is volgend jaar februari ook afgelopen })
 
Ben ik laatst ook achter gekomen dat dit niet de standaard remschijven zijn. Ze zaten er al op toen ik h'm kocht. Wel mooie schijffies inderdaad. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan