wie heeft er hier een motor-trailer????

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
aangezien ik hopelijk binnekort naar duitsland ga om een zxr te kopen die ik mischien gevonden heb, vroeg ik mij af of er iemand is in de omgeving het gooi waarvan ik een motortrailer kan lenen, gewoon voor een dagje, ik haal e\'m s\'ochtents op en je hebt hem s\'avonds weer terug! Wie, o Wie???
 
Nee heb ik niet.

Maar ik gebuik hiertoe altijd een gewone aanhanger (baklengte 250 is genoeg) en een kudde spanbanden en wat dekens, gaat ook perfect.
 
Ja, hoor, TTeun heeft er wel een te leen. BikeFreak wilde m misschien wel kopen, maar volgens mij is die meer geinteresseerd in de trailer van Porky.
Ik zal vragen of TTeun kan reageren.
 
Ja, hoor, TTeun heeft er wel een te leen. BikeFreak wilde m misschien wel kopen, maar volgens mij is die meer geinteresseerd in de trailer van Porky.
Ik zal vragen of TTeun kan reageren.


He Rebellenvrouw,

Die van Porky is mooi. Wilde eigenlijk maar 250 Euro uitgeven maar nu mijn kwartaalbonus erg hoog is uitgevallen is 500 Euro ook geen probleem.
Maar dan moet Porky zich wel melden en dat doet hij (nog) niet.

Dus als je wat moois hebt, mail het me want ik ben serieus op zoek.
 
Laatst bewerkt:
Bikefreak, you\'ve got mail.

TTeun, Bussum ligt niet dicht bij Ede, maar als je naar Duitsland wil kom je al snel over de A12, dus langs Ede.
Heb jij geen foto\'s van dat ding?
 
Als ik er eentje had mocht je um gerust mee hebben maar helaas.
Denk erover na om er zelf eentje te bouwen, iemand ervaring / tekeningen??


VFRiendelijke groetuh
Speedy

PS info graag mailen, bvd
 
Kolere... Tsja, je bent blond....
Nou goed, ok, moet je dan ff heen en weer naar Bussum. Tis maar 40km. Je moet wat voor een dagje een karretje lenen over hebben.
 
Ik heb net gehoord dat ik hem mischien wel zaterdag as (neen, ik bedoel niet morgen :+ ) moet halen, omdat de verkoper hem kwijt wil! Is er echt niemand in omgeving gooi???
 
Ik heb net gehoord dat ik hem mischien wel zaterdag as (neen, ik bedoel niet morgen :+ ) moet halen, omdat de verkoper hem kwijt wil! Is er echt niemand in omgeving gooi???
Toen ik mijn motor ging halen heb ik in A`dam een trailer gehuurt. Mij kwam het toen beter uit. Hier in de buurt verhuren volgens mij niet. Je kan ff Koeman motoren bellen of zij hem willen lenen. Verder staat er op de Delta in Huizen eentje. Je kan altijd aanbellen en vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan