Wie heeft ervaring met de widebar

Bigbrother

MF'er
19 aug 2002
190
0
Ik ben van plan om het stuur van mijn Vulcan 800 te vervangen. Ik heb op diverse sites gekeken en mijn oog is gevallen op de wide bar van LSL (via motozoom.nl en louis.de). Wie heeft ervaring met dergelijke sturen?

:] Bigbrother :}
*D
 
Op mijn vorige fiets had ik een LSL van 101 cm (idd ook via Motozoom). Beviel goed.

full
 
Ik kan me voorstellen dat bij verschillende types motoren de originele bekabeling en leidingen niet meer toerijkend zijn wat betreft lengte. Dit is natuurlijk wel iets om rekening mee te houden.
 
Heb ook meer dan een meter (flyer)....rijdt goed....lekker veel tegenwind..haha
 
....... lijkt me ook niet prettig rijden zo'n stuur.....

Zo'n chopperding in het algemeen niet..maar goed ik ben vorige vrijdag naar Osnabruck geknald om eens in de mega store te kijken van Louis. Dat is bij mij nu motorzaak nr. 1. Klantvriendelijk en behulpzaam. Als je ze eens belt, dan kunnen ze je er vast van alles over vertellen.

Louis Megastore:
Tel. 0541-97 15 50 :}
 
Rijdt zoiets nou prettig :?

Nee, dat rijdt niet prettig .....Wij zijn bikkels, rijden niet voor ons plezier, gebruiken ook geen deoderant (waait vanzelf wel weg) en vragen ons ook wel eens af of dat lekker shit: zo'n racestuurtje en kuipie......alleen doen we dat nooit hardop 8-)
 
Ik heb nog een brede (101cm) dragbar te koop voor de liefhebber
slecht 35 eurootjes
 
Ik heb nog een brede (101cm) dragbar te koop voor de liefhebber
slecht 35 eurootjes

Hoihoi,

Welke diameter heeft die dragbar? Enne ... een dragbar is toch volledig recht? (Ik heb er echt kennis van, dat kun je wel merken!)

't staat ook vast voor geen meter zo'n breed stuur op 'n maxim700, maar voor 35 euri's is 't te proberen, toch?
 
Hoihoi,

Welke diameter heeft die dragbar? Enne ... een dragbar is toch volledig recht? (Ik heb er echt kennis van, dat kun je wel merken!)

't staat ook vast voor geen meter zo'n breed stuur op 'n maxim700, maar voor 35 euri's is 't te proberen, toch?


1" zeg maar 25,5 cm

En hij is niet helemaal recht, maar knikt wat naar je toe

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan