(mijn post dus eigenlijk)ik heb trouwens nieuws voor je: een Ducati Monster is ook een 2-pitter...
Ja en dus ook lager in toeren dan een 4 in lijn racer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
(mijn post dus eigenlijk)ik heb trouwens nieuws voor je: een Ducati Monster is ook een 2-pitter...
Op dinsdag 09 september 2003 19:47 schreef RhinoPower het volgende:
ons Belgisch menneke valt inderdaad graag in herhalingen. Een tekort
aan fantasie denk ik.
RhinoPipo durft blijkbaar niet. Schelden en een grote bek op het net, maar geen uitdaging durven aangaan. Veel woorden, maar geen daden.Op woensdag 10 september 2003 02:39 schreef ZeeRex het volgende:
Op je zere teentjes getrapt, ofwa ??? Kom maar eens naar Zolder, dan zal 'ons Belgisch menneke' je het snot voor je ogen rijden. Of ben jij zo een loser met een grote bek op het net, maar geen guts? Laat maar weten of je durft.
RhinoPipo durft blijkbaar niet. Schelden en een grote bek op het net, maar geen uitdaging durven aangaan. Veel woorden, maar geen daden.
Chicken !!! Tok-tok-tok-tok tok !!!
Net wat ik dacht: op het net een grote bek en veel blabla, maar in real life: chicken !!! Tok-tok-tok-tok-tok !!! ZIELIG !!!Ik had in 1973 al mijn racelicentie en hoef mijzelf en zeker anderen
niets meer te bewijzen. En racen op Zolder moet ik zeker begrijpen als
racen met een Gameboy op jouw zolder????
[zeik-modus]
Kunnen jullie niet beter een nieuw topic openen om te ruziën??
Behoorlijk iritant dit gedoe.
RhinoChicken, jij bent een huichelaar.cbr06, jij hebt volkomen gelijk, ik ga dit persoontje verder negeren!!
Dat in het rood draaien komt veelal door 4 in lijn race rijders.
Die kennen alleen maar veel toeren , hoop janken.
En geen botte sloffen power.
Bijv. Vmax loopt maximaal 9500 toeren, maar bij 6500 toeren max vermogen al en bij 6000 toeren max koppel al.
Bij een racer 4 in lijn met kleine inhoud moet je tot zeker zo een 9000 toeren lopen.
Op woensdag 10 september 2003 23:37 schreef Niels het volgende:(mijn post dus eigenlijk)
Ja en dus ook lager in toeren dan een 4 in lijn racer.
Op vrijdag 19 september 2003 00:48 schreef EdwinO het volgende:
Trouwens volgens mijn gegevens doet een Vmax trouwens 102pk @ 8000 en dat lijkt me realistischer want 6000-6500 toeren lijkt me wel een erg kleine powerband.
Leuke vergelijking... Bij het lezen komt de term "bruikbaar vermogen" in me op. Heeft die fazer-rijder wel flink in toeren gereden / terug geschakeld als jullie tweetjes gingen 'sprinten'?Qua topsnelheid en acceleren was er geen verschil (en we hebben toch echt flink gas gegeven op de Autobahn en de fraaie binnenwegen).
We rijden beide al ruim 20 jaar motor.
fazer: 95 PK (11500 tpm); 61,2 NM (9500 tpm)
bulldog: 65 PK (5500 tpm); 88,2 NM (4500 tpm)
Goed jij je zin, maar dat is de 100 PK versie van de Vmax die in Duitsland uitgegeven is en nog een paar EU landen.
De V-Max heeft 102 pk (74.4 kw) @ 8000 rpm en 101 nm @ 6000 rpm.
En jij bent er zeker zo 1 die denkt dat een Vmax een 2 cilinder isAls je appels met appels vergelijkt dan blijkt dat dat niet veel meer uitmaakt tegenwoordig. De extra peekaas moeten toch uit het toerental komen: R1 doet 152pk @ 10500rpm en de Duc 999r 139pk @ 10000rpm. En max koppel van de R1 is 107Nm @ 8500rpm en bij de Duc 108Nm @ 8000rpm. Dus die theorie van hoog toeren moeten rijden met 4-ciliners zou ik wat gaan nuanceren. Ik denk dat het geluid gewoon anders is door 2x zoveel kleine plofjes waardoor het toerental 2x zo hoog lijkt. Zelf heb ik liever een stille 4-cilinder en vindt zo-n herriepijp dus helemaal nix.
Trouwens volgens mijn gegevens doet een Vmax trouwens 102pk @ 8000 en dat lijkt me realistischer want 6000-6500 toeren lijkt me wel een erg kleine powerband.
Op maandag 29 september 2003 14:07 schreef Tarwetijger het volgende:[me]Tarwetijger is nu écht erg benieuwd hoe een Bulldog rijdt...[/me]
En jij bent er zeker zo 1 die denkt dat een Vmax een 2 cilinder is
102 PK , schrijf die maar op je buik.'
Zie mn grafiek uit de vorige post.
Ja slaap nog maar verder.Op maandag 13 oktober 2003 18:31 schreef EdwinO het volgende:Goh 4 cilinders?
Nee nu heb je me toch echt onderschat. Maar die 102PK's zijn van het 2002 model volgens ut Yamaha boekje dus....
Ja slaap nog maar verder.
Dat is de 100 PK versie en niet de 145
Volgens mij ben je uit om wat lekker te gaan zeiken hier
Ik vind deze uitlaten van MIG wel leuk
(Afbeelding)
uitlaten ook te zien bij:
http/web34.safehosting.de/start.php3
kijken bij BT tuning----> Auspuff
Ad