wie heeft ervaring met YES2YEAH kuipen

futurist

Rookie
19 okt 2008
17
2
Essen België
Omdat tupperware voor mijn Aprilia Futura moeilijk verkrijgbaar en verschrikkelijk duur is heb ik al heel wat pagina's e-bay en dergelijke afgestruind. Valt niet mee, is niet wat het lijkt te zijn, ook nog duur of gewoon niet te vinden. Ook is de tupperware van deze motor van een vreemde plastic soort gemaakt (heb op dit gebied veel ervaring in de automotiv) die het bewerken en echt mooi gespoten krijgen echt lastig maakt. Tuurlijk het ziet er netjes uit uit de cabine maar na 3 maandjes de bekende landkaarten in de glans van de lak.
Nu heb ik tijdens mijn omzwervingen onderstaande gevonden, zij maken voor heel veel japanse motorfietsen ook imitatie kuipwerk dus misschien heeft iemand hier daar wel eens iets van gekocht. Hoev "voelt" de kwaliteit aan, de pasvorm en de lak kwaliteit. Let op pasvorm hoeft niet super te zijn want dat is bij de Futura origineel al niet geweldig.

Yes2yeah Fairing Fit Aprilia RST1000 Futura 2001-2004 ABS Matte Black A13Y09 | eBay

alvast bedankt voor de reactie's
futurist
 
Ik heb eens op die superstore gekeken maar 1/3 van de prijs van kuipdelen?? Dacht het niet. bijna de prijs van Europa, in Dollars en dan nog de invoer rechten......
Is jouw ervaring van de Chinese kuipen een eigen ervaring? En van welke motor had je zo een set gekocht dan?
In ieder geval dank voor je reactie.

futurist
 
Chinese kuipen is een no go area....... ik heb genoeg motorfietsen langs zien komen met chinees kuipwerk er op.

De kwaliteit is nogal wisselend, het varieert van betreurenswaardig via tenenkrommend naar tranentrekkend slecht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens op die superstore gekeken maar 1/3 van de prijs van kuipdelen?? Dacht het niet. bijna de prijs van Europa, in Dollars en dan nog de invoer rechten......
Is jouw ervaring van de Chinese kuipen een eigen ervaring? En van welke motor had je zo een set gekocht dan?
In ieder geval dank voor je reactie.

futurist

Ik betaalde 325 dollar voor de kuip van mijn Rsv die hier 706 euro kost. Wezelijk verschil niet?
Invoerrechten kan je omzeilen door alles te laten opsturen door een kennis (prive naar prive) of als je niemand kent in de US kan je het laten doorsturen door daarin gespecialeerde firma's.

Chinese kuipen zijn echt meuk geloof me (eigen ervaring).

Tevens zijn er op het MF diverse topics (zoekfunctie) die hierover gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan