Wie o wie rijdt er allemaal Italiaans ?

RSV Mille 02 matzwart , two brothers titanium, dubble bubble MRA voor de rest niks, vind hem dan helemaal af !!!!! (O.K. misschien in de toekomst nog wat spul maar sar komt dan wel van zelluf !!!) :9 :9
 
Ik heb nog steeds 2001 pro-Mille.... :} :}
En krijg er geen koppijn van of zo, integendeel.

Ben verder bezig met de koop van een Laverda Jota 1000.
Zo een knal oranje 3-cilinder met M-stuurtje.
De eigenaar is naar de andere kant van de wereld verhuisd en dat ding staat bij zijn ouders in de schuur.
Afwachten of ik die Laverda kopen kan.
 
Guzzi California 1100, zie mijn site...wat een beest van een fiets en wat kun je daar lekker gezapig op rijden.
Vandaag hebben ze nog een nieuwe spanningsregelaar moeten monteren, maar de jongens van Motortoer hebben daar wel even tijd voor, sjapo!
Eigenlijk een verslaving, want om het allemaal rijdend te houden moet je af en toe redelijk diep in je buidel tasten. Helaas ben ik niet zo'n techneut die zelf aan de slag gaat (terwijl het allemaal niet eens zo moeilijk is).

Voor mij geen andere meer. Laatst reed mijn pa op mijn brommert nog een stukje, ik op zijn Beamer 1100rt. Ik moest hem er af meppen, hij vond het veel te leuk. Tja zo'n Beamer is dan wel tiptop kwa techniek, maar mist een beetje karakter...

Ze heeft trouwens de kleuren van de helmen van de serie CHiPs.

En dan rijdt ik ook nog Alfa...
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor het adres van de ijszaak 900SS !

Gaat allemaal helemaal in orde komen :)
Ik zal even een update van de voortgang helemaal vooraan zetten.

Heb trouwens gekeken of ik toertjes had liggen van die omgeving,
maar helaas. Zal er of eentje zelf moeten maken of er eentje moeten
"lenen" ... Heeft iemand toevallig leuke toertochten van die
omgeving ? :?
 
ik rij cagiva en dat is super.
Die Japanners hebben klote motoren en de vrouwen staan me ook niet aan *D , maar de Italiaanse vrouwen zijn goed en de motoren nog beter:p


Gran Canyon rules :]
 
Heb trouwens gekeken of ik toertjes had liggen van die omgeving,
maar helaas. Zal er of eentje zelf moeten maken of er eentje moeten
"lenen" ... Heeft iemand toevallig leuke toertochten van die
omgeving ? :?

Rij zelf wel erg veel in die omgeving... uiteraard. Meestal zijn dat korte stukjes van een half uurtje. Met de... eeh.... intensiteit waarmee wijplegen te rijden is dat ook lang zat O-)

Weet wel een leuk stukje van Ede naar Harderwijk. Is ongeveer een uurtje rijden geloof ik Zal het zondag nog eens ff nameten. Vanaf Harderwijk kan iemand anders het dan weer overnemen eventueel.
 
Hallo allemaal !

Ik wil alle Italiaantjes onder ons wel eens leren kennen :)
Dus bij deze een oproep aan alle liefhebbers/eigenaars van een
Aprilia, Ducati, Guzzi, Laverda, Benelli, MV etc. etc. om te
reageren. Vertel eens iets over je liefde voor de Italiaan ?

Misschien ook leuk om eens een Italian-toer te houden ? Als er
voldoende animo is zal ik eens kijken of ik er eentje kan organiseren.

Zeggeh..........wat is er mis met Cagiva? Die hoort ook in het rijtje thuis hoor! en niet onder etc.etc. Dus, hup, ff editten, dan kan ik me ook aanmelden :]
 
Willy heeft een Duc 916 '97 en is er errug blij mee....

Voor een grote verzameling van Italiaanse motoren moet je op de Ducati Club Race zijn.

Waar: Assen
Wanneer: 17-18/05/2003
Info: http://www.ducaticlub.nl
Waarom: Op Zaterdag 17-05 komt Troy Bayliss. Hopelijk neemt ie z'n Desmosedici mee
 
Ik geloof dat Bayliss op de zaterdag in de pits te zien was??? toch???
Enne ik kom ook uiteraard naar de Club Races :}
 
Moto Guzzi California III, (1989) bloedmooi, schitterend geluid, ik zit als een vorst en heb veel bekijks.

Wat wil je nog meer? 8-)
 
aprilia rsv mille voor het geluid de "looks" en natuurlijk het rijgedrag, maar ben stiekem aan het nadenken over een sfc 1000.
 
full

dit is de mijne, de eerste ECHTE street-legal racer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan