Wie rijd er nog Kawa ZZR 250???

@ marijnhalmingh ligt der natuurlijk aan hoe oud die is, wat ie gelopen heeft, in wat voor staat ie is etc. Ik heb der verder niet zo'n verstand, maar dat kun je hier wel vinden als je even zoekt.

Die van mij is nou heel goedkoop in onderhoud, betaal alleen verzekering (aangezien ik me rijbewijs nog niet heb) :+
 
ehhm mijne is volges kenteken van 94, staat nu 33000 op.
rijdt prima ;) soms beetje jammer dattie onderin zo weinig koppel heeft maar vooruit, je kan niet alles hebben en wat de kleur betrefd, die vinnik juist erg leuk, en die van jou vind ik weer niet zo want ik hou niet van blauw :P
kwa onderhoud... heb er pas 3200 km mee gereden maar binnenkort denk ik kleppen laten stellen en misschien grote beurt helemaal maar moet ik nog even kijken.
 
ehhm mijne is volges kenteken van 94, staat nu 33000 op.
rijdt prima ;) soms beetje jammer dattie onderin zo weinig koppel heeft maar vooruit, je kan niet alles hebben en wat de kleur betrefd, die vinnik juist erg leuk, en die van jou vind ik weer niet zo want ik hou niet van blauw :P
kwa onderhoud... heb er pas 3200 km mee gereden maar binnenkort denk ik kleppen laten stellen en misschien grote beurt helemaal maar moet ik nog even kijken.


Het enige wat je wel goed in de gaten moet houden is je olie-pijl!
Ze willen namelijk wel wat gebruiken soms...

Voor de rest, super fiets om heel veel plezier mee te hebben!
Ik ben er ook mee begonnen, en rij nu op zijn iets grotere broertje.
 
Het enige wat je wel goed in de gaten moet houden is je olie-pijl!
Ze willen namelijk wel wat gebruiken soms...

Voor de rest, super fiets om heel veel plezier mee te hebben!
Ik ben er ook mee begonnen, en rij nu op zijn iets grotere broertje.
idd ja dat hoorde ik al van iemand en had t dus toen ik net mn rijbewijs had ff niet gecheckt. toen ik keer hard remde ging mn lampie branden :+ ff opletten...
 
idd ja dat hoorde ik al van iemand en had t dus toen ik net mn rijbewijs had ff niet gecheckt. toen ik keer hard remde ging mn lampie branden :+ ff opletten...

Ja, gelukkig zit er een lampje op wat heel graag gaat branden!
Dus het is niet direct reden tot paniek, maar wel asap bijvullen!
 
over het algemeen dus wel redelijke reacties...sowieso nog wel ff verder kijken...heb nog wel ff de tijd, maar in ieder geval bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan