Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 5 Bijna zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks m'n respectabele leeftijd van wel 31 jaar, wil ik toch niet als een ouwe lul op m'n brommer zitten, dus ja..het gaat om de looks! :+ _O-
Sjeesus wat ben ik bekrompen....
|(

Ik wist het wel })

Jullie mannen doen alles voor de looks :P wij vrouwen trekken ons daar niks van aan en rijden gewoon lekker *D

Eerlijkheidshalve moet ik ook bekennen dat ik niet platter kan dan ik nu ga ;)
 
Ik wist het wel })

Jullie mannen doen alles voor de looks :P wij vrouwen trekken ons daar niks van aan en rijden gewoon lekker *D

Eerlijkheidshalve moet ik ook bekennen dat ik niet platter kan dan ik nu ga ;)


Tsja, wij moeten nog wat doen voor de looks hè O-)
 
het is echt niet voor de looks
vaak ziet niemand het

gewoon omdat het kan, omdat het leuk is, voor de kick, weet ik het
 
het is echt niet voor de looks
vaak ziet niemand het

gewoon omdat het kan, omdat het leuk is, voor de kick, weet ik het

;) ik zit maar te plagen he; ik snap het ook wel, ik vind het zelf ook leuk.

Maar zoals ik al zei; jij mag niet mopperen want jij gaat al heel lekker :}

En toch.........wat ik zei over dat kijken, ik geloof wel dat daar een kern van waarheid in zit. Ik heb net de foto s nog even gekeken en jij kijkt net iets verder de bocht door dan de anderen heb ik het idee, en dat zal zeker helpen om platter te gaan.

Ik weet dus wat me te doen staat :P
 
Laatst bewerkt:
;) ik zit maar te plagen he; ik snap het ook wel, ik vind het zelf ook leuk.

Maar zoals ik al zei; jij mag niet mopperen want jij gaat al heel lekker :}

En toch.........wat ik zei over dat kijken, ik geloof wel dat daar een kern van waarheid in zit. Ik heb net de foto s nog even gekeken en jij kijkt net iets verder de bocht door dan de anderen heb ik het idee, en dat zal zeker helpen om platter te gaan.

Ik weet dus wat me te doen staat :P


Kijktechniek is inderdaad een van de basisvaardigheden voor goed plat bochtje.

Wat betreft foto's ervan... tis wel leuk om zo eens terug te zien hoe dat je nu door de bocht gaat. (ook lichaamshouding/positie op de motor)

Daarom ook extra benieuwd naar het filmpje waar ik in flaterik zijn kielzog zit :9
 
Laatst bewerkt:
;) ik zit maar te plagen he; ik snap het ook wel, ik vind het zelf ook leuk.

Maar zoals ik al zei; jij mag niet mopperen want jij gaat al heel lekker :}

En toch.........wat ik zei over dat kijken, ik geloof wel dat daar een kern van waarheid in zit. Ik heb net de foto s nog even gekeken en jij kijkt net iets verder de bocht door dan de anderen heb ik het idee, en dat zal zeker helpen om platter te gaan.

Ik weet dus wat me te doen staat :P

En je blik niet laten afdwalen dan naar mannen in het leer hè ;)

Maar net zoals gisteren, geeft vertrouwen, naast kijken is dat toch ook nodig, en zo nog meer van dat soort dingen.
En als het voor ons pensioen niet meer lukt, gaan we gewoon daarna verder oefenen met de rollator 8-)
 
;) ik zit maar te plagen he; ik snap het ook wel, ik vind het zelf ook leuk.

Maar zoals ik al zei; jij mag niet mopperen want jij gaat al heel lekker :}

En toch.........wat ik zei over dat kijken, ik geloof wel dat daar een kern van waarheid in zit. Ik heb net de foto s nog even gekeken en jij kijkt net iets verder de bocht door dan de anderen heb ik het idee, en dat zal zeker helpen om platter te gaan.

Ik weet dus wat me te doen staat :P

:)
het ging gister heel lekker ja
maar kijken is 1 van de belangrijkste dingen idd. Vaak word er te dicht voor de motor gekeken, maar je moet juist ver vooruit kijken.
Even snel het wegdek "scannen" of er geen rare dingen op de weg liggen of dat er gaten in de weg zitten en daarna ver vooruit kijken.
Gister reden we dat stukje veel op en neer dus dan weet je wel of er vuil licht of niet dus kun je gelijk ver vooruit kijken
 
En je blik niet laten afdwalen dan naar mannen in het leer hè ;)

Maar net zoals gisteren, geeft vertrouwen, naast kijken is dat toch ook nodig, en zo nog meer van dat soort dingen.
En als het voor ons pensioen niet meer lukt, gaan we gewoon daarna verder oefenen met de rollator 8-)


het helpt ook, zoals gisteren, om anderen plat door de bocht zien te gaan of door er achteraan te rijden.
Heeft bij mij iig wel geholpen
je ziet dan de manier van insturen en houding op de motor.
 
doow: hoeft ze niet meer, ze heeft er al een thuis zitten

Ho ho; dat wil niet zeggen dat ik me ogen in mn zak heb zitten he, ik mag ook graag naar andere mannen in een mooi leren pak kijken O-)

Buiten honger krijgen en thuis gaan eten................ :P
 
Ho ho; dat wil niet zeggen dat ik me ogen in mn zak heb zitten he, ik mag ook graag naar andere mannen in een mooi leren pak kijken O-)

Buiten honger krijgen en thuis gaan eten................ :P

doow: mmm, ik weet niet, ken er maar een waar ik naar wil kijken in motorpak momenteel :9~ , maar wie weet :P -O-
 
Er is altijd iemand die platter door de bocht gaat





Elbow down
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan